טיפים לעיצוב: 4 חנויות מומלצות לקניית סלונים

0

חדר הסלון שבכל בית מהווה את ליבו של הבית. אין דבר נפלא יותר מהתרווחות בספה הנוחה בסופו של יום ארוך ותובעני.

חדר הסלון משמש לצורך שהייה נעימה בו, לצורך אירוח, לצורך התכנסויות משפחתיות יומיומיות ועוד. מכיוון שחדר הסלון שבכל בית מתיימר להיות החדר הנוח, הנעים והאיכותי ביותר בבית, הרי שיש צורך לעצב, לרהט ולאבזר אותו בצורה המתאימה. מערכות הישיבה לחדר הסלון הן דבר חשוב ומהותי, שכן, לא פעם על פיהם יקבע צביון הסלון, הנוחות שלו ועוד. אם החלטתם לרכוש סלון חדש לחדר הסלון שבביתכם, כדאי מאוד שתבחרו בחנויות הטובות ביותר לצורך רכישת הסלון. על מנת לספק לחדר הסלון שבביתכם ספות המתאימות לו הן מבחינת הנוחות, הן מבחינת האיכות והן מבחינת הדקורטיביות, יש צורך להתוודע אל חנויות הסלונים הטובות ביותר, בכדי לבחון מה הן מציעות בתחום הסלונים לבית ולבחור בסופו של דבר את הסלון הטוב ביותר, מהחנות הטובה ביותר

מערכת ישיבה מעור
סלון עור איטלקי בצורת עם שזלונג

היכן כדאי לרכוש סלון לבית?

על אף שכיום ניתן למצוא לא מעט חנויות רהיטים המכילות ומציעות בין היתר גם סלונים במגוון סוגים, הרי שחשוב מאוד לבחור ולהגיע מראש לחנות הרהיטים הטובה ביותר לצורך רכישת סלון. אם אתם תוהים להיכן כדאי לכם להגיע בכדי לבחון סלונים ולבחור סלון מתאים לביתכם, הנה 4 חנויות מומלצות לרכישת סלונים:

  1. איקאה– ממלכת הרהיטים לבית הגדולה ביותר היא ללא ספק איקאה. באיקאה ניתן למצוא כיום מגוון רחב של סלונים, אשר מהם כל אחד יכול לבחור את הסלון המתאים ביותר לביתו, הן מבחינת התקציב העומד על הפרק, הן מבחינת סוג הסלון הרלוונטי לו, סגנון העיצוב, החומר ממנו עשוי הסלון ועוד. ההיצע הרב, המגוון והאיכות של הסלונים המוצעים באיקאה, לא פעם מאפשרים לכל אדם שמגיע לשם לצורך חיפוש אחר סלון לביתו, לצאת משם לאחר שרכש את הסלון האידאלי לביתו.

    לוגו של חברת איקאה
    איקאה לוגו
  2. איטסלופה– כאשר מדובר על איטסלופה, מדובר על רשת ה- סלונים הגדולה ביותר בישראל. הרשת מציגה בפני כל אדם מגוון מערכות ישיבה מרהיבות מאירופה. כמובן שמעבר לנראות הוויזואלית, מדובר במערכות ישיבה איכותיות ונוחות. כל מערכות הישיבה והכורסאות של איטסלופה הן בריפוד בד ועוד, בהתאמה אישית לכל לקוח וכמובן, במחיר משתלם ונוח לכל אדם. באיטסלופה תוכלו למצוא 4 סגנונות עיצוב עיקריים של סלונים: קולקציית הקומפרוט- קלאסיק שמהווה קולקציה מרהיבה, מלכותית וקלאסית. קולקציה זו מתאימה לחדרי סלון המעוצבים בעיצוב יוקרתי וייחודי. הקולקציה המודרנית של איטסלופה מציעה מערכות ישיבה בעיצוב איטלקי ייחודי, בהתאם לטרנדיים עולמיים, הקולקציה הצעירה של איטסלופה מציעה מערכות ישיבה וכורסאות בעלות מראה ייחודי, צעיר, רענן ודינאמי וקולקציית הרילקס מציעה מגוון סלונים וכורסאות מתקדמים מבחינה טכנולוגית לשילוב בכל חדר סלון מודרני.

    סלון איטלסופה
    סלונים ומערכות ישיבה לבית – איטלסופה
  3. אריאל ומאיה– גלריית רהיטים ייחודית- אם מתחשק לכם שמערכת הישיבה שבחדר הסלון בביתכם תהווה את מערכת הישיבה המתאימה ביותר, הדקורטיבית ביותר והייחודית ביותר, כדאי שתכירו את גלריית הרהיטים של אריאל ומאיה. מדובר על גלריית רהיטים ועיצוב המכילה קולקציות איכותיות מאוד של רהיטים בכלל וסלונים בפרט. הסלונים הם סלוני בוטיק והם מיוצרים מהחומרים הטובים ביותר וברמת גימור מושלמת. הסלונים אצל אריאל ומאיה מעוצבים מתוך הבנה עמוקה של עולם הרהיטים.
  4. ארנה רהיטיםבארנה רהיטים תוכלו למצוא סלונים ממותגים בהתאמה אישית. הסלונים של ארנה שומרים על סטנדרט גבוה מאוד. כל לקוח יכול לבחור את הסלון המתאים ביותר לביתו, העשוי מחומרי הגלם האיכותיים ביותר וכמובן: המוצע במחיר נוח ומשתלם לכל כיס.

השאר תגובה

Your email address will not be published.