טיפים לשינה טובה יותר

0

כשמדובר בשינה, הדגש הוא לא על כמות השעות אלא על האיכות שלהן. אז איך ישנים טוב יותר בכל לילה מחדש? התשובה, כך מתברר, נמצאת במזרון שלכם

אין ויכוח על כך שמי ישן טוב יותר נהנה יותר מהיום שאחרי, אבל קיימות המון גישות בנוגע לשאלה איך מצליחים ליהנות יותר מהשינה שלנו. בשעה שחלק מהרעיונות מתאימים לכולם וחלק לא, על גורם אחד כולם מסכימים – איכות המזרון. מזרונים הם הבסיס לשינה טובה יותר, ולכן כשמדובר בקניות מוצרים וריהוט לבית, מזרונים הם הרבה יותר מרכישה נוספת. לא מדובר בפינוק או בהחלטה שניתן להקל בה ראש, אלא במוצר שמבטיח לא פחות מאיכות חיים טובה יותר. 

איך בוחרים מזרון לשינה טובה
טיפים למציאת מזרון שעושה את העבודה

טיפים למזרון שעושה את העבודה

עם כל כך הרבה מזרונים שונים, איך מצליחים למצוא את האחד? הטיפים הבאים יעשו לכם סדר, בדרך אל שנת הלילה שמגיעה לכם:

 

הגדירו את הצרכים של הגב שלכם – כשאתם מתהפכים בלילה בחיפוש אחר הנקודה המדויקת להירדם בה, אילו כאבים מטרידים אתכם? וכשאתם מתעוררים בבוקר, אילו אזורים מכאיבים לכם? האם מדובר בגב התחתון, בצוואר, בברכיים? מזרונים אמורים לעזור לנו לישון היטב, בין אם מדובר בהירדמות מהירה יותר או ביקיצה נעימה יותר. היכרות עם נקודות הכאב ואי הנוחות היא השלב הראשון בדרך אל השינה האולטימטיבית, מאחר שהיא יכולה לעזור לכם למצוא את המזרון שיעשה את העבודה. 

 

מזרונים קשים למשל, יכולים לתמוך בגב לאורך כל הלילה. מזרונים רכים יותר, מקלים על הצוואר ומתאימים גם למי שנרדמים בדרך כלל על הצד וזקוקים למזרון שיעניק נקודות שקיעה עבור הכתפיים. זכרו שאף מזרון איכותי לא מתאים לכולם באופן גורף, מכיוון שלכל אחד מאיתנו תנוחות שינה ומאפיינים שונים של עמוד השדרה. כך שבמקום למהר להתקבע על מזרונים מסוג מסוים, התחילו בהבנה של הצרכים הייחודיים שלכם. המבחן האולטימטיבי? נסו כמה מזרונים שונים בחנות!

 

הכירו את היתרונות של מזרונים אורטופדיים – אחרי שהצלחתם להבין מה חסר לכם, הגענו אל שלב הפתרונות. מזרונים אורטופדיים פותחו במטרה להקל על כאבים ואי נוחות שרבים מאיתנו מתמודדים עמם בלילה, על ידי שילוב בין איכות החומרים, רמות קושי שונות וכדומה. למרות שגם בקרב מזרונים אורטופדיים ישנם הבדלים רבים, המטרה הבסיסית של מזרונים כאלה היא לתמוך בגוף שלנו ברמה המיטבית. 

 

ואגב, האיכות של מזרונים אורטופדיים לא רק שעוזרת לגב אלא גם לכיס שלנו, משום שהם מצליחים להאריך שנים יותר מאשר מזרונים רגילים. כתוצאה מכך, גם אם בטווח המיידי מזרונים אורטופדיים יעלו יותר מאשר מזרונים רגילים, מדובר בעסקה משתלמת. העובדה שתוכלו להישאר איתם לאורך זמן רב ועדיין ליהנות משנת הלילה שלכם, תעזור לכם להתעורר בקלות, להרגיש טוב יותר וגם להימנע מבזבוז כסף מיותר על מזרונים חדשים לעתים קרובות.

מזרונים
מזרונים אורטופדיים לשינה טובה

 

 


השאר תגובה

Your email address will not be published.