פתרונות אחסון לדירות קטנות – איך עושים את זה נכון?

0

להצליח להכניס את כל החפצים שלכם בנוחות בלי לסבול מעומס מיותר? זה לגמרי אפשרי. כך תשדרגו חללי מגורים קטנים, עם כמה רעיונות אחסון נוחים במיוחד שתופסים פחות מקום

יותר ויותר אנשים חיים בדירות קטנות, שמגיעות עם אינספור יתרונות משמעותיים אבל כמובן גם עם מספר אתגרים. אחד מהאתגרים הבולטים הוא עיצוב נכון של החלל, על מנת לאפשר לכל החפצים שלנו להישאר בהישג יד – בלי תופעת הלוואי של עומס וגודש מיותר. אם בעבר המשימה הזו נראתה כמעט בלתי אפשרית, בשנים האחרונות מעצבי ריהוט ורשתות התחילו לחשוב בגדול (או בקטן!) ולהעניק פתרונות אחסון מתקדמים לחללי מגורים בשלל גדלים, כן כן גם לדירות קטנות.

רוצים לרהט דירה קטנה ומתלבטים איפה להתחיל? הכירו את פתרונות האחסון החכמים שילוו אתכם בצורה הטובה ביותר: 

 

ארונות הזזה – ארונות הם חלק בלתי נפרד מכל דירה, אבל נוסף לרוחב הארון כדאי שתחשבו גם על אופן פתיחת הדלת. כדי להימנע ממצב בו אתם חוסמים את המעבר בכל פעם שאתם מחפשים חולצה, העדיפו ארונות הזזה על פני ארונות בהם הדלתות נפתחות כלפי חוץ. בנוסף, העדיפו ארונות הזזה גבוהים, על מנת למקסם את פוטנציאל האחסון.

 

ארגזי מצעים – נוסף לארגז מצעים בחלקה התחתון של המיטה, קיימים שלל פריטי ריהוט נוספים שמגיעים עם פתרון אחסון כזה. גם ארגז מצעים בספה שבסלון למשל, יכול לשמש לאחסון חפצים רבים שאינכם זקוקים להם ביומיום. ישנם גם שולחנות והדומי רגליים שמגיעים עם אזור פנימי חלול שמיועד לאחסון פריטים כמו כריות, שמיכה לצפייה בטלוויזיה וכדומה.

 

אזורי אחסון – בשעה שחלק מפתרונות האחסון, כמו ארונות הזזה לדוגמה, מצריכים רכישה מיוחדת, אחרים כבר נמצאים בבית שלכם וצריך רק לגלות אותם. האזור שמעל המקרר, החלל שמעל לארון והשטח שמתחת למדרגות, הם כולם מקומות שניתן להשמיש לצרכים שונים. הציבו קופסאות צבעוניות בכל אחד מהם, ותוכלו להילחם בבלגן ולהוסיף צבע לחדר.

 

כיסים – על מדפים כולנו שמענו, אבל גם כיסים הם פתרון מושלם שחוסך במקום. רכשו כיסוי לספה עם כיס על מנת לאחסן את השלט או העיתונים שלכם, ובחרו וילון אמבטיה עם כיסים כדי לשמור על הפריטים הנחוצים למקלחת גם אם אין לכם מקום לתלות אותם.

 

מעמדים "מרחפים" עם רגליים – פתרון האחסון המושלם לחדרים קטנים במיוחד. תמצאו מעמדים כאלה מעל הניאגרה בחדרי שירותים קטנים, מעל הכיור במטבחים קטנים, ובכל אזור בו נחוצה גישה מהירה.

 

מגנטים – פתרון פשוט נוסף שמונע בלגן, הוא הדבקת מגנטים לקיר על מנת לשמור ביעילות חפצים קטנים שאין מקום אחר לאחסן אותם. מדובר ברעיון מעולה לחדר האמבטיה למשל, על מנת לשמור פינצטה, מספריים או פצירה. משטחים ממגנטים למטבח, יאפשרו לכם לאחסן ביעילות סכו"ם ופריטים קטנים אחרים שהולכים כל הזמן לאיבוד. 

 


השאר תגובה

Your email address will not be published.