פרויקטים חדשים עד מיליון וחצי ש"ח בארץ

0

החלטתם לקנות דירה חדשה, אבל כמו הישראלי הממוצע התקציב שלכם מוגבל, אז מה אפשר לעשות עם מיליון וחצי ש"ח בשוק הנדל"ן הישראלי.

 

הייתם רוצים לקנות דירת יוקרה עם לובי מפואר, שמירה במשך 24 שעות ביממה, חדר כושר פרטי, בריכה בגג ואולם קולנוע, אבל אתם מוגבלים לתקציב של עד מיליון וחצי שקלים. מצאנו לכם פרויקטים חדשים בארץ שיתנו לכם דירה במחיר של עד מיליון חצי שקלים.

 

שוק הדיור לא קל

אם אתם מחפשים דירה חדשה אתם בטח מכירים את מצבו העגום של שוק הדיור הישראלי. בשנת 2016 מחירה הממוצע של דירת 4 חדרים בתל אביב עמד על כ-3 מיליון ש"ח, ומאז המחירים בעיקר עלו. הגרלות מחיר למשתכן אמנם מאפשרות להוזיל את העלויות, אולם הסיכוי לזכות בהגרלה נמוך, מה גם שלא תמיד ההגרלות נערכות במקום בו רציתם לגור.

 

לחסוך את מס הרכישה

אחד המרכיבים שמייקרים את מחירן של דירות חדשות הוא מס הרכישה, אך בעסקאות שהיקפן נמוך מ-1,517,210 ניתן פטור ממס, במידה וזו היא דירתו היחידה של הרוכש. כלומר, אם בחרתם לקנות דירה במחיר של עד הסכום הנ"ל תהיו פטורים מתשלום מס על הדירה, אבל איפה תמצאו דירה במחיר הזה?

אמנם מחירי הנדל"ן בישראל גבוהים, ובכל זאת תוכלו למצוא פרויקטים חדשים שכוללים דירות של עד מיליון וחצי, אולם כנראה שלא בתל אביב. מרבית הדירות במחירים האלה נמצאות באזורים שמוגדרים כפריפריה, אולם הפריפריה לא תמיד רחוקה כל כך מתל אביב. מצאנו לכם דירות ברחבי הארץ, ואתם רק צריכים לירות חץ ולבדוק היכן הוא נופל כדי לבחור את דירתכם העתידית.

 

לב אלונים ביקנעם

באזור גוש דן קשה למצוא פרויקטים חדשים שמציעים דירות במחירים נמוכים, אולם אם מתרחקים מעט מהכלוב הקלסטרופובי המכונה גוש דן אפשר למצוא מציאות של ממש. יקנעם נמצאת על עורק התחבורה המרכזי בישראל- כביש 6, מה שמאפשר גישה נוחה ונגישות גבוהה יחסית לאזור המרכז. בנוסף, יקנעם קרובה גם לחיפה והקריות ומציעה גם פארק הייטק גדול. בפרויקט לב אלונים ביקנעם תוכלו למצוא מגוון דירות במחיר נמוך ממיליון וחצי שקלים. בעיר תהנו גם ממערכת חינוך מצוינת, חיי קהילה עשירים ואווירה כפרית וציורית.

דירה מסוגננת
אווירה כפרית ביקנעם

כחול ים בשלומי

מגורים בצפון הארץ הם בדרך כלל אינם עניין של מה בכך. אם אתם עובדים באזור המרכז כנראה תתקשו להעתיק את מגוריכם ליישובי הצפון, אולם אם זה מתאים לכם תוכלו לרכוש דירה רחבה במחיר זול יחסית. כך לדוגמה, בפרויקט כחול ים בשלומי נמכרות יחידות קוטג' במחיר התחלתי של 1.199 מיליון ש"ח, בשלומי תולכו למצוא פרוייקטים נוספים עד מיליון וחצי ש"ח.

 

חלומות חריש

מדינת ישראל חוגגת עוד מעט חוגגת 70, וערים חדשות הן דבר נדיר יחסית. חריש היא ההזדמנות שלכם לרכוש דירה בעיר חדשה שמתוכננת לפרטים הקטנים ביותר. שירותים קהילתיים במרחק הליכה, ריאות ירוקות, תשתיות מתוכננות כהלכה ועוד. תהליך הקמתה של העיר התבסס על הפקת לקחים מערים אחרות, כך נוצרה עיר מתוכננת בצורה מיטיבית.

חריש נמצאת ממזרח לכביש 6, לא רחוק ממחלף עירון ופרויקט חלומות חריש ממוקם בשכונת המגף, בדרום מזרח העיר. הפרויקט נבנה בתקן בנייה ירוקה, ויעניק לתושבים איכות חיים גבוהה. במסגרת הפרויקט נמכרות 252 יחידות דיור ב-11 בנייני בוטיק ייחודיים הכוללים גם לובי מעוצב.

מפה
חריש רק 40 דקות מת"א

נתיבות

אם תבחרו להדרים לנתיבות תוכלו ליהנות מדירות 4 ו-5 חדרים מרווחות במחירים שבתל אביב יספיקו לדירת חדר בקושי. בפרויקט דמרי נוף הפארק המחירים מתחילים ב-1,070,000 ש"ח, והדירות הן חלק מפרויקט חדשני של 2 בניינים בני 9 קומות כל אחד. בכל בניין ייהנו הדיירים מחדר כושר פרטי, לובי מהודר וסטנדרט בנייה יוקרתי.



חלומות ברנע הירוקה באשקלון

שכונת ברנע היא אחת השכונות המבוקשות באשקלון, ובנקודה הגבוהה ביותר בשכונה מוקם פרויקט ברנע הירוקה. זהו הפרויקט היחיד באשקלון שנבנה בבנייה ירוקה, והמיקום הגבוה מאפשר נוף מרהיב לעבר חבל לכיש.

דקות ספורות מתחנת הרכבת ומהיציאה הצפונית מהעיר הן ללא ספק מיקום מעולה, ודירת 4 חדרים במחיר של 1,371,000 ש"ח היא ללא ספק דירה במחיר מעולה. כמובן שדירה באשקלון לא מתאימה לכל אחד, אבל אם אתם שוקלים מגורים באזור או רוצים לרכוש דירה להשכרה חלומות ברנע הירוקה עשוי להתברר כבחירה מעולה.

 

הי דרומה לאילת

אם אתם רוצים להדרים באופן קיצוני תוכלו לחשוב על דירה באילת. פרויקט היוקרה של חברת יוסי אברהמי נקרא פארק ים VIP והוא מציע דירת 4 חדרים במחיר של 1,370,000 ש"ח. אם יש לכם כסף מיותר זו יכולה להיות דירת נופש, ואם אתם מעוניינים לגור באילת זו יכולה להיות דירה מצוינת עבורכם.

 

פרויקטים ביישובים קהילתיים

אחד מאזורי הנדל"ן החמים בישראל הוא השומרון. יישובי השומרון נמצאים במרכז הארץ, אך מאפשרים רכישת בתים פרטיים במחירי פריפריה. בפרויקט בתי אמנה ביקיר תוכלו לרכוש בית צמוד קרקע ב- מיליון וחצי ש"ח, ולגור בשמורת טבע בלב המרכז. היישוב יקיר נמצא כ-35 דקות נסיעה מתל אביב, וכ-10 דקות מהעיר אריאל ומשלב איכות חיים, חיי קהילה ומערכת חינוך איכותית. אם אתם חושבים על מגורים ביישוב קהילתי זו יכולה להיות ההזדמנות שלכם לבית צמוד קרקע במחיר סביר.

אם מתחשק לכם לגור ביישוב קטן במיוחד אולי תחשבו על תלם, יישוב מעורב בו גרות כ-70 משפחות שפותח את שעריו ומתרחב בימים אלה. היישוב נמצא כחצי שעה מקרית גת, במורדותיהם המערביים של הרי חברון ומציע חיי קהילה תוססים ונוף חלומי. ביישוב מתקיים תמהיל ייחודי של משפחות צעירות וותיקות, דתיות וחילוניות, שיחד עושות את היישוב לבית חברתי נעים. בפרויקט שנמצא כעת בבנייה ביישוב תוכלו למצוא בתים צמודי קרקע דו משפחתיים במחירים שישאירו לכם עודף ממיליון וחצי שקלים.

 


השאר תגובה

Your email address will not be published.