האפליקציה שתמצא לכם שידוך לתיווך נדל"ני

0

שוק הנדל"ן בישראל לא עושה חיים קלים לשוכרי הדירות, לכן טוב שצצות אפשרויות שונות שגורמות למשימה של למצוא דירה להיות אפשרית אז איך מוצאים תיווך נדל"ן בדרך הפשוטה ביותר.

אפליקציה חדשה שנקראת צ'אטליסט מציעה לשוכרי הדירות אמצעי חדש למציאת דירה ולתקשורת עם בעלי הנכס, אז אם אתם מחפשים שידוך נדלני הגעתם למקום הנכון.

 

איך מחפשים דירה?

בעבר חיפוש דירה התבסס על מודעות על לוחות מודעות ובעיתונים. האינטנרט הביא אפשרויות נוספות כמו אתרי חיפוש דירות להשכרה, אתר יד 2 ועוד אתרי נדל"ן שונים, והרשתות החברתיות הוסיפו עוד אופציות. קבוצות פייסבוק של דירות להשכרה צצו כמו פטריות אחרי הגשם וכולם נהנו מכך.

אבל האפשרויות השונות שהביא עמו האינטרנט לא באמת שינו את התמונה באופן רדיקלי. לוח המודעות המסורתי פשוט עבר אל מסך המחשב ומאוחר יותר אל מסך הסמארטפון. כעת צצה לה אפשרות חדשה בדמות אפליקציה שמתיימרת לשדך לכם את הנדל"ן שיתאים לכם. אפליקציית צ'אטליסט מושקת בימים אלה ומשנה את התמונה בעזרת הצגת לוח מודעות מותאם אישית ומתעדכן. לא עוד דפדוף אינסופי בתקווה למצוא נכס רלוונטי, אלא חיפוש יעיל וממוקד בתוך האפליקציה.

אפליקציית צאטליסט
צאטליסט

איך זה עובד?

במסיבת העיתונאים שערכה החברה הסבירה קרן גולץ, מנכ"לית ומייסדת האפליקצייה, את האופן בו תפעל האפליקצייה. לדבריה, כאשר אתם מחפשים דירה, אתם נכנסים לצ'אטליסט ופותחים פרופיל משתמש. מיד לאחר מכן אתם מסיירים בין הדירות המוצעות באפליקציה תוך סינון רלוונטי בעזרת פילטרים מתאימים. כך לדוגמה תוכלו לבחור האם הדירות המוצגות כוללות תיווך, את מספר החדרים בדירה, רמות מחיר שונות האם אלו דירות לזוגות צעירים ועוד.

במהלך החיפוש תוכלו לסמן דירה מסוימת כרלוונטית, הדירה תישמר ואתם תוכלו להתכתב ישירות עם בעל הנכס באמצעות האפליקציה. אם הדירה כבר לא רלוונטית היא תיעלם מהפיד, ואם היא תחזור להיות רלוונטית, או שמחירה יירד אתם תהיו הראשונים לדעת על כך באמצעות הודעת פוש מבעל הנכס.

 

בלי שיחת טלפון

לדור הוואטסאפ והפייסבוק יש רתיעה משיחות טלפון, ויעידו על כך בתים רבים בהם המכשירים האלה כבר לא קיימים. אפליקציית צ'אטליסט מאפשרת לכם ליצור קשר עם בעל הדירה בלי שיחת הטלפון המקדימה. את השיחה תבצעו באמצעות מערכת צ'אט מהירה ונוחה ביותר שתגרום לכם לשאול איך לא חשבו על זה קודם.



למי זה מיועד?

כרגע האפליקצייה מציגה רק דירות בתל אביב, ובהמשך היא צפויה להציג דירות גם בשאר חלקי הארץ. מהסיבה הזו האפליקצייה מיועדת לכל מי שמחזיק נכס בתל אביב וברצונו להשכיר אותו. מן העבר השני, האפליקציה מיועדת גם למחפשי דירות להשכרה שמחפשים פלטפורמה נוחה למציאת דירה.

 

מערכת סינון ייחודית

למצוא דירה באינטרנט זה כמו לחפש מחט בערימה של שחט, היצע אדיר ורק דירה אחת שצריכה להיות שלך. קבוצות הפייסבוק לא מאפשרות סינון נוח והסינון של אתר יד 2 לא יעיל מספיק, ועל הקשיים האלה באה לענות צ'אטליסט. מערכת הפילטרים של האפליקצייה מתאימה את עצמה לבקשות הגולש וחוסכת לו שעות של דפדוף עקר וחסר תוכלת.

 

יותר פניות

השימוש באפלקיציה עשוי להועיל לצד השוכר, אבל גם המשכירים ייהנו משינויים שונים. השימוש באפליקציה עשוי לגרום לעלייה במספר הפונים כך יגדל מעגל הלקוחות. כבעל נכס חשוב שתזכור שככל שתקבל פניות רבות ביותר בנוגע לנכס יעלה הסיכוי שלך להשכיר אותו במחיר גבוה יותר.

בניית דירה
עוד קצת ואתם בבית החדש

ניהול נכסים נוח

האפליקציה החדשה עשויה להיות כלי נוח מאוד למתווכים או בעלי מספר דירות. אחת הפונקציות באפליקציה היא שליחת הודעה לכל רשימת התפוצה מה שיאפשר לכם לתקשר עם אנשים רבים בצורה פשוטה יחסית. מבחינת ממשק הצ'אט מזכירה האפליקציה את וואטסאפ, מה שיכול להועיל לכם בשליטה והבנה של אופן ההפעלה של היישומון .

 

פנייה עקיפה

אתם מפרסמים דירה להשכרה ורוצים לקבל מספר רב של פניות, אבל רבות מהפניות עשויות להיות בזבוז זמן. שוכרים לא רציניים או מחפשי דירה שלא קראו את המודעה שפרסמתם עד הסוף יהיו טרדה מיותרת. מערכת הצ'אט של האפליקצייה מאפשרת תקשורת עקיפה בין בעל הנכס לשוכרים. בצורה הזו נוצרת היכרות נוחה בין השוכר למשכיר בתוך האפליקציה. כך מתקיימת הפרדה בין מספרכם הפרטי לבין הפעילות העסקית ומתאפשר סינון נוח יותר של שוכרים טורדניים ופניות לא רלוונטיות.

 

הודעות פוש

אפשרות נוספות שעשויה לעניין את בעלי הנכסים היא שליחת הודעות פוש למחפשים רלוונטיים. אתרים כמו יד 2 מאפשרים לתעדף את הדירה שלכם ולהקפיץ אותה לראש רשימת החיפוש בעבור סכום כסף מסוים. בצ'אטליסט לקחו את התעדוף צעד קדימה באמצעות הודעות פוש לשוכרים שמחפשים דירה בסינון המתאים לדירה שלכם. בצורה הזו אתם משלמים על תיעדוף ומקבלים הקפצה רלוונטית של הנכס שלכם.

 

יעדים להמשך

כאמור, גרסתה הראשונה של האפליקצייה מתאימה לעיר תל אביב בלבד, אולם בהמשך תושק גירסה נוספת של שכירות דירה ארצית ובהמשך גם דירות למכירה. ברשימת היעדים של מפתחי האפליקציה להתרחב גם לתחומים נוספים מלבד נדל"ן כמו ביטוח, קניית והשכרת רכבים, חיפוש שותפים לדירה ועוד. בעזרת האפליקציה נחסוך כאב ראש גדול המתלווה אלינו להוצאות בקניית דירה ושלל משימות נוספות.

 


השאר תגובה

Your email address will not be published.