Deprecated: Optional parameter $list declared before required parameter $submit_text is implicitly treated as a required parameter in /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/yikes-inc-easy-mailchimp-extender/public/helpers.php on line 14

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/yikes-inc-easy-mailchimp-extender/public/helpers.php:14) in /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/ip2location-country-blocker/ip2location-country-blocker.php on line 2058

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/yikes-inc-easy-mailchimp-extender/public/helpers.php:14) in /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/ip2location-country-blocker/ip2location-country-blocker.php on line 2059

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/yikes-inc-easy-mailchimp-extender/public/helpers.php:14) in /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/ip2location-country-blocker/ip2location-country-blocker.php on line 2060

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/yikes-inc-easy-mailchimp-extender/public/helpers.php:14) in /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/ip2location-country-blocker/ip2location-country-blocker.php on line 2061
כך תוכלו לקבל מידע על מחירי דירות שנמכרו – נדל"ן טיים

כך תוכלו לקבל מידע על מחירי דירות שנמכרו

0

אחד הדברים להם נזקק מי שמחפש דירה לקנייה הוא מידע אודות מחירי דירות שנמכרו. אתר של משרד האוצר והמרכז למיפוי מספק מידע כולל על שוק הדירות בישראל.

 

לא משנה אם אתם סתם סקרנים לגבי המחיר בו השכן מכר את הדירה, או שאתם רוצים לקבל נתונים אובייקטיבים כדי להחליט האם המחיר שהציעו לכם משתלם – בעזרת האתר של רשות המיסים תוכלו לקבל את המידע הזה בצורה פשוטה ונוחה.

האתר הזה הוא בשורה של ממש למחפשי הדירות, שיוכלו לקבל מידע עדכני ומדויק אודות מחירי דיור באזור. על ידי הכרת המחירים ניתן לבצע השוואת מחירים, להתמקד באזורים מסוימים על פי מחיר ועוד, כך שזה בהחלט שינוי חיובי ומרענן.

 

מהו אתר רשות המיסים

ביוני 2013 קיבלה הממשלה החלטה בנושא שיפור מסד הנתונים הממשלתי אודות שוק הנדל"ן. בעקבות ההחלטה קמה הועדה הבין משרדית שדחפה להקמת האתר. בעקבות החלטת הממשלה והקמת הועדה הוקם האתר שמרכז את נתוני העסקאות הנדלניות.

למעשה, אתר רשות המיסים הוא אתר ממשלתי המרכז את נתוני הדיור בישראל. האתר נוצר בשיתוף פעולה של משרד האוצר ושל המרכז למיפוי ישראל, ומציע מידע כולל על שוק הדירות. באתר נתונים אודות נכסים ועסקאות שעברו טיוב, תקנון וסינון, כאשר הנתונים מגיעים מתוך מסדי הנתונים של משרדי הממשלה השונים להם נגיעה בתחומי הנדל"ן.

מטרת האתר להנגיש מידע על עסקאות מקרקעין כך שהציבור הרחב יוכל להיות חשוף אליהן. באמצעות האתר תוכלו לאתר מחירי דירות על פי שכונות ורחובות. קיימים אתרים ממשלתיים נוספים המספקים מידע אודות מחירי נדל"ן, אולם הייחוד באתר זה הוא נוחות התפעול וההנגשה לציבור.

אתר רשות המיסים
אתר רשום המיסים

שקיפות רבה יותר

הנגשת נתונים אודות עסקאות נדל"ן על ידי משרדי הממשלה מסייעת לשקיפות עבור כלל המשתמשים. בצורה נוחה וקלה, על גבי מפה, ניתן לקבל מידע עדכני וכך לקבל החלטות נבונות ושקולות יותר אודות כדאיות עסקאות נדל"ן.

 

צורות החיפוש

קיימות מספר אפשרויות לביצוע חיפוש. תוכלו לחפש עסקאות ונכסים על גבי מפה, או לחפש באופן חופשי על פי גוש/חלקה, שכונה וכתובת.



דגשים לשימוש באתר

לפני שנסביר את השימוש באתר, נדגיש כי כל שורת מכירה מייצגת שומת מס שבח מתוך עסקה. בחלק מהמקרים משתתפים מספר מוכרים בעסקה אחת, ובמקרים אלה יוצגו רשומות כמספר המוכרים. מאגר המידע הממשלתי הזמין מכיל נתונים אודות מכירות נדל"ן החל משנת 1998.

 

איך משתמשים באתר?

כדי להשתמש באתר אתם קודם כל צריכים להיכנס אליו. היכנסו לקישור הבא, ומיד תמצאו עצמכם באתר המידע של רשות המיסים

כעת מוצג בפניכם האתר. זהו אתר בסיסי יחסית שאינו כולל עיצוב מיוחד או פרסומות שמקשים על ההבנה של מה שצריך לעשות.

כדי לפעול באתר יהיה עליכם לבחור באחת מבין שתי האפשרויות הקיימות בו. האפשרויות מופיעות בחלק העליון של המסך, והן: מידע נדל"ן ואיתור גושים.

מידע נדל"ן: הצגת מידע נדל"ן מורחב, כולל נתוני מכירות מורחבים של זכויות במקרקעין. הנתונים יוצגו על פי חתך נבחר.

איתור גושים: בפונקציה הזו תבחרו איתור יישוב או גוש. הפונקציה תציג את כל הגושים בתחום יישוב מסוים, או את היישוב שבתחומו מוצב הגוש.

באמצעות הסרגל העליון תבחרו באחת מבין שתי האפשרויות הללו. אחרי שתבחרו ישתנה המסך בהתאם לבחירה שלכם.

 

מידע נדל"ן

אם בחרתם באפשרות הראשונה של מידע נדל"ן, תוכלו לקבל מידע מורחב על עסקאות שהתבצעו. אחרי שבחרתם באפשרות הזו בתפריט הראשי תבחרו את סוג הנכס (דירת מגורים, בניין, קרקע חקלאית, קרקע, כללי) ואת מהות העסקה (איזה סוג דירה ולמה היא מיועדת).

כעת עומדות בפניכם שתי אפשרויות חיתוך: חתך ראשי וחתך משני. בחתך הראשי עליכם למלא את כל השדות, ובחתך המשני חובה לבחור חיפוש על פי כתובת או על פי גוש חלקה.

סיימתם למלא את השדות השונים, וכעת תלחצו על חיפוש. המערכת תציג לכם עד 150 מכירות, ואם ימצאו יותר מכירות תתבקשו למקד את החיפוש. אחרי שתלחצו על אישור תעברו למסך עם רשימת המכירות, ואם תלחצו על חזרה תגיעו שוב למסך החיפוש.

במסך המכירות תוכלו לראות את הנתונים הבסיסיים, אותם תוכלו להרחיב בלחיצה על הכפתור הנכון. המידע המורחב יתן לכם מושג על נתונים פיזיים של הנכס כמו שטח ומספר חדרים, הכל על פי מה שדווח כאשר העסקה נעשתה. לא לכל עסקה יהיה מידע מורחב, ועסקאות להן מידע מורחב יסומנו בעמודה הימנית.

כדי להקל עליכם את החיפוש תוכלו למיין את הרשימה על ידי לחיצה על כותרת העמודה הנבחרת. העמודה על פיה ממויינת הרשימה מסומנת בחץ עולה או יורד, וכל הקשה תשנה את הסדר. תוכלו לקבל גם מידע על ערכים דולריים ועל שער הדולר בעת ביצוע העסקה באמצעות העמודות תמורה מוצהרת ושווי מכירה.

 

איתור גושים

אם תבחרו בתפריט הראשי באפשרות של איתור גושים תגיעו למסך ובו ארבע אפשרויות לקבלת מידע. תוכלו לבחור בין חיפוש על פי כתובת, חיפוש על פי גוש וחלקה, חיפוש על פי ישוב או חיפוש על פי מועצה. כדי לבחור בסוג החיפוש תסמנו את הנקודה הלבנה שבצד ימין.

אם תחפשו על פי כתובת תקבלו רשימת גושים מתאימים. אם תחפשו על פי גוש חלקה תקבלו את השלמת נתוני יישוב ומועצה אזורית. אם תחפשו על פי יישוב תקבלו רשימת גושים מתאימים. אם תחפשו על פי מועצה, תקבלו גם כן, רשימת גושים מתאימים. אחרי לחיצה על חיפוש תתקבל טבלת גושים שתציג את הנתונים. תוכלו ללחוץ גם על הצגת מידע מורחב כדי לקבל מידע נרחב יותר.


השאר תגובה

Your email address will not be published.