Deprecated: Optional parameter $list declared before required parameter $submit_text is implicitly treated as a required parameter in /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/yikes-inc-easy-mailchimp-extender/public/helpers.php on line 14

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/yikes-inc-easy-mailchimp-extender/public/helpers.php:14) in /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/ip2location-country-blocker/ip2location-country-blocker.php on line 2058

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/yikes-inc-easy-mailchimp-extender/public/helpers.php:14) in /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/ip2location-country-blocker/ip2location-country-blocker.php on line 2059

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/yikes-inc-easy-mailchimp-extender/public/helpers.php:14) in /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/ip2location-country-blocker/ip2location-country-blocker.php on line 2060

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/yikes-inc-easy-mailchimp-extender/public/helpers.php:14) in /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/ip2location-country-blocker/ip2location-country-blocker.php on line 2061
בדקנו: לגור במרכז במחיר שפוי – דירות חדשות למכירה בקריית אונו – נדל"ן טיים

בדקנו: לגור במרכז במחיר שפוי – דירות חדשות למכירה בקריית אונו

0

למרות המחירים הגבוהים ולמרות הקשיים, אתם רוצים לגור במרכז. אז הנה כמה דירות חדשות למכירה בקרית אונו, שגם שומרות על מחיר שפוי.

 

מחירי הנדל"ן מרקיעי שחקים, ואתם בסך הכל רוצים דירה משלכם. למרות תכניות כמו מחיר למשתכן, דירה משלכם היא עדיין עניין לא פשוט, בטח כשאתם רוצים לגור באזור המרכז. נכון, אפשר לגור בבית שאן או ירוחם ולשלם הרבה פחות, אבל מבחינתכם אין סיכוי לוותר על מגורים באזור המרכז.

העבודה שלכם מחייבת מגורים באזור. המשפחה נמצאת שם. ובכלל, אין מצב שאתם גרים בפריפריה ומתרחקים מכל מה שמציע המרכז. כדי שבכל זאת תקנו דירה משלכם, מצאנו לכם איך תגורו במרכז במחיר שפוי, עם דירות חדשות למכירה בקרית אונו.

 

אונו פריים

פרויקט אונו פריים בלוי אשכול הכלנית בקרית אונו מציע לכם מגוון דירות במחירים משתנים. מדובר בפרויקט פינוי בינוי שמציע סביבת מגורים מושלמת, עם בניינים יפיפיים שנבנו סביב גינה ציבורית ירוקה. הפרויקט ממוקם במרחק הליכה קצר מהקניון החדש של קרית אונו, מהקאנרטי וממרכזי קניות ובילוי באזור. גם מוסדות חינוך וקהילה תמצאו ממש בקרבת מקום, מה שעושה את השכונה לאידיאלית עבור המשפחה.

בפרויקט תמצאו דירות 3, 4 ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים במחירים אטרקטיביים ומיקום מעולה. בבניין תמצאו לובי כניסה מפואר, ציפוי חיצוני יוקרתי, מעליות מפוארות, חניה לכ

מפת ישראל
קריית אונו – מרכז המדינה

ל דירה, חדר עגלות, מועדון דיירים מעוצב, שער חשמלי לחניה עם זיהוי דיירים אוטומטי ועוד.

 

נופי רייספלד

פרויקט נופי רייספלד אולי מעט יקר יותר, אבל ביחס למה שתקבלו זה מחיר ראוי בהחלט. הפרויקט מבית חברת התחדשות אורבנית הוא מיזם ייחודי המציע מגורים במרכז גוש דן, באיזור איכותי ובמחיר שפוי.

שכונת רייספלד היא שכונה יוקרתית בקרית אונו, ופרויקט נופי רייספלד משתרע על פני רחוב שלם בשכונה – רחוב הזמיר.

הבנייה ברחוב מבוססת על שיטות חדשניות של התחדשות עירונית, כך שהכל מתרחש ביעילות ובמהירות. הרחוב כולו הופך למתחם חדש מרווח ומטופח שיציע סביבת מגורים צעירה וירוקה. הודות לעובדה שהפרויקט מתפרש על פני רחוב שלם נוצרת סביבה מיוחדת וחדשה ביותר.

כשפרויקט פינוי בינוי נעשה בבניין אחד, הרחוב כולו נשאר כפי שהיה וההשקעה לא מרימה את כל הרחוב. כאשר משקיעים ברחוב כולו, כמו בפרויקט נופי רייספלד עולה הערך של הרחוב כולו. זוהי אפשרות נדירה להשקעה ברחוב שכולו מתחדש ומשתנה באבחה אחת לנגד עינינו.

שלב א' של הפרויקט כבר הסתיים, במסגרתו שווקו 3 בניינים. שלב ב' כלל 2 בניינים נוספים עם דירות 4 וחצי חדרים, 5 חדרים, מיני פנטהואזים ופנטהאוזים.

השכונה נחשבת איכותית וחזקה במיוחד, ומושכת אליה אנשים מצוינים שרוצים לגור בסביבת מגורים איכותית במיקום מצוין ומיוחד. פארקים ירוקים, מוסדות חינוך איכותיים ומתקני ספורט מושכים משפחות צעירות ואנשים מבוגרים שמבקשים להם סביבת חיים מנצחת.

 

צה"ל 111 – 115

צה"ל 111 – 115 הוא פרויקט התחדשות עירונית במספר בניינים ברחוב צה"ל בקרית אונו. השיפוץ נעשה על ידי חברת אשדר בוטיק ומספק איכות בנייה לא רגילה. הבניינים משופצים בצורה יסודית, היסודות שלהם מחוזקים כך שיעמדו בסטנדרטים המחמירים ביותר. בנוסף, נוסף לכל בניין גם לובי חדש ומפואר, כך שכל מי שנכנס לבניין ירגיש שמדובר במשהו מיוחד.

במסגרת הפרויקט הוחלפו כל התשתיות בבניין, כולל חשמל, אינסטלציה וביוב. נבנתה מעלית חדשה ומפוארת והסביבה של הבניין פותחה ושופצה.

מפרט הדירות בפרויקט כולל מערכת מיזוג אוויר מרכזי עם הנמכת גבס, נקודות גז ומים במרפסות, ריצוף גרניט פורצלן בכל הבית, פרקט בחדר השינה של ההורים, אסלות תלויות, חיבור חשמל תלת פאזי, דלתות ביטחון יוקרתיות, זגוגיות טריפלקס, מערכת חימום מים סולארית ועוד המון דברים ממש חשובים שיעשו את החיים שלכם ממש נוחים וטובים.



עבר הירדן

אם אתם מחפשים מקום שהוא יותר מבית, כדאי שתחשבו על פרויקט עבר הירדן. זה לא רק מתחם מגורים, אלא מעין כפר עירוני בו חיה בכיף קהילה שוקקת ומגובשת. הקהילה מבוססת על תושבי השכונה, שחיים בצוותא ומקיימים אורח חיים אורבני קהילתי הכולל יחסי שכנות טובים. במה בא לידי ביטוי הקשר הקהילתי? בפעילויות משותפות לקטנים וגדולים שמאורגנות על ידי התושבים, בהסעות שיתופיות וברתימת הידע האישי לטובת הקהילה.

הקהילה פעילה מאוד גם במרחב הוירטואלי. לתושבים פורום משלהם, בו מחליפים דעות, רעיונות והמלצות שונות. אם תושב זקוק לבעל מקצוע מסוים הוא יכול לבקש עצה מהשכנים בעזרת הפורום הפעיל. הפורום משמש גם לארגון פעילויות שונות ועוד.

מבחינת מפרט טכני, כולל הפרויקט חיפוי חזיתות יוקרתי ולובי כניסה מפואר. בכל בניין תמצאו שתי מעליות, כדי שהדיירים לא יצטרכו לחכות. בנוסף, מועדון לרווחת הדיירים, חניון תת קרקעי, חדר עגלות ואופניים ועוד.

בתוך הדירות תמצאו נקודת T.V וטלפון בכל חדר, חיבור חשמל תלת פאזי, חלונות בעלי זיגוג כפול, מיזוג אוויר דירתי, מערכת חימום סולרית לחימום מים, משטח עבודה אבן קיסר איכותי במטבח, אינטרקום עם מסך צבעוני בכניסה לדירה, דלתות פנים איכותיות ועוד המון דברים חשובים.

 

אונו פלוס

מחיר שפוי הוא גם עניין של נקודת מבט. יש מחיר שפוי לדירה סטנדרטית, ויש מחיר שפוי לדירת בוטיק – אונו פלוס מציע לכם מגורי בוטיק במחיר שפוי ביחס למה שתקבלו.

הפרויקט ממוקם בשכונת פסגת אונו, ומהווה פרויקט בוטיק חדשני בעל עיצוב ארכיטקטוני יוצא דופן. מדובר בבניין אינטימי עם דירות 3, 4, 5 ו-6 חדרים עם מרפסות שמש מרווחות וכן דירות גן ופנטהואזים מיוחדים. בדירות מפרט טכני עשיר במיוחד כמו חיפויי גרניט מיוחדים בחדרי השירותים, אסלות תלויות לא שגרתיות ועוד.


השאר תגובה

Your email address will not be published.