Deprecated: Optional parameter $list declared before required parameter $submit_text is implicitly treated as a required parameter in /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/yikes-inc-easy-mailchimp-extender/public/helpers.php on line 14

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/yikes-inc-easy-mailchimp-extender/public/helpers.php:14) in /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/ip2location-country-blocker/ip2location-country-blocker.php on line 2058

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/yikes-inc-easy-mailchimp-extender/public/helpers.php:14) in /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/ip2location-country-blocker/ip2location-country-blocker.php on line 2059

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/yikes-inc-easy-mailchimp-extender/public/helpers.php:14) in /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/ip2location-country-blocker/ip2location-country-blocker.php on line 2060

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/yikes-inc-easy-mailchimp-extender/public/helpers.php:14) in /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/ip2location-country-blocker/ip2location-country-blocker.php on line 2061
גם אתם מתכננים סאבלט? סערת הסאבלטים בת"א בשבוע הארוויזיון – נדל"ן טיים

גם אתם מתכננים סאבלט? סערת הסאבלטים בת"א בשבוע הארוויזיון

0

שבוע הארוויזיון מתקרב לת"א ומחירי הסאבלט מתחילים לעלות באתרים השונים.

גם מי שלא חובב את הז'אנר חייב להודות – ישראל היא מעצמת אירוויזיון. הזכייה האחרונה של נטע ברזילי (עם השיר TOY) בתואר הנחשק רק מעצימה ומדגישה את העובדה שאנחנו פשוט טובים בתחרות המוזיקה האירופאית הזאת, כאשר אנו נמצאים במקום ה-6 והמכובד בטבלת הזכיות, ובין המדינות הבודדות שזכו בתואר הנכסף פעמיים ברצף.

היה זה יזהר כהן והאלפא ביתא שזכו ב-1978 עם השיר א-ב-ני-בי ושנה אחר כך כאשר האירוויזיון נערך בירושלים היו אלה גלי עטרי ולהקת חלב ודבש עם השיר הנצחי הללויה.

ב-1998 הייתה זאת דנה אינטרנשיונל עם השיר דיווה וזכייתה האחרונה של נטע ברזילי ב-2018 (נראה שאנחנו זוכים כל 20 שנה) מביאה את האירוויזיון של 2019 לישראל כאשר הפעם ייערך האירוויזיון בתל-אביב!

ת"א 2019
ת"א 2019

האירוויזיון בתל אביב? מהר לסאבלט את הדירה!

כן חברים, אתם לא יודעים איזה בית משוגעים הולך להיות פה בשבוע האירוויזיון.

יש לכם דירה בתל אביב? כדאי שכבר עכשיו תבדקו איך אתם יכולים לסאבלט אותה לאוהד אירוויזיון פיני, נורווגי, אנגלי או איטלקי נחמד שישאירו בארנק שלכם חבילה קטנה של מזומנים וייהנו יחד עם עוד אלפי אוהדי אירוויזיון הדוקים בשבוע בו תערך התחרות בעיר.

הזדמנות נדל"ן שחוזרת רק כל 20 שנה… בשבוע האירוויזיון אין ספק שתל אביב תהיה כמרקחה.  גם ככה זו ה'עיר ללא הפסקה', עיר הידועה בחיי הלילה השובבים שלה, עיר שזכתה במספר פרסי תיירות עולמיים והמשיכה של תיירים אליה גדולה בכל ימות השנה, על אחת כמה וכמה סביב אירוע בסדר גודל שכזה המושך אליו מיליוני צופים מכל רחבי העולם.

חגיגה גדולה של מוזיקה ומפגש תרבותי מהמם בין אנשים ממקומות שונים הבאים ליהנות מכוחה של המוזיקה.

airbnb
מחירי הדירות בת"א (תקופת הארוויזיון) באתר Arbnb

רגע אתה מסתלבט? מה זה בכלל סאבלט…   

נו סבלטתם כבר את הדירה לשבוע האירוויזיון בישראל? למי שאינו מכיר את המושג סאבלט ולא יודע מה זה נסביר שמדובר בעצם בהשכרה קצרת טווח של הדירה שלכם לכל המרבה במחיר.

בשנים האחרונות התפתח שוק משגשג מאוד של השכרת דירות לטווח קצר, חברות כמו AIRBNB צצו וטלטלו את שוק המלונאות בעולם ואתרים רבים מציעים פלטפורמה זולה ופשוטה לשימוש בעזרתה יכול כל אחד להעלות כמה תמונות או הדמיות של דירתו (רצוי ליד הים…) ולסאבלט אותה לכל תקופה שירצה.

למה זה טוב? לא רק לאירועים מיוחדים כדוגמת האירוויזיון. למשל אם אתם צריכים לטוס לחו"ל לעבודה או לכל מטרה האחרת והדירה בה אתם גרים נשארת ריקה, אתם ממשיכים לשלם עליה תשלומים שוטפים והיא מבוזבזת בתקופה בה אתם נעדרים ממנה.

בעזרת סיבלוט הנכס שלכם אתם יכולים לקבל עליה כסף – כל שעליכם לעשות הוא להציג אותה באתרים הנכונים, לסדר את הבית שייראה יפה ואם יש לכם נכס במיקום מנצח, במיוחד אם זה בתל אביב בשבוע האירוויזיון למשל, אז אתם מסודרים.

הדירה מסובלטת כמו שהיא: עם הריהוט. הדייר הנבחר יכול ליהנות מדירה מאובזרת ואתם יכולים לממן את הנסיעה שלכם לחו"ל בעזרת הסאבלט.

לסיכום, שבוע האירוויזיון מתקרב חברים! יש לכם דירה בתל אביבי? יש לכם פוטנציאל אדיר לסאבלט אותה תמורת סכום נאה לאיזה תייר (או תיירת…) שבדי, הולנדי, אזרבייג'ני, מלטזי או כל אחד ואחת מיני עשרות מדינות שאוהדיהן יגיעו לנפוש בתל אביב בשבוע האירוויזיון.

הם ייהנו ממיקום קרוב לערב התחרות ומשהייה בדירה בתל אביב ואתם תיהנו מסכום כסף נאה תמורת שבוע אחד בלבד וזה ללא ספק דוז פואה לכולם.

|כותב: ערן סיון|


השאר תגובה

Your email address will not be published.