ארונות הזזה – יתרונות וחסרונות

0

אנחנו מציצים לתוכם אינספור פעמים ביום, מתלבטים ומחזירים, אז לא כדאי שיהיה לנו נוח? רגע לפני שקונים ארון חדש, החלטנו להתמקד בכל מה שחשוב לדעת על ארון הזזה

פריטי ריהוט רבים לבית הם עניין של העדפה, אבל קשה לדמיין בית שאין בו ארון. ארונות צריכים להיות שימושיים ונעימים לאחסון, להשתלב בחלל שבו הם ממוקמים ולהכיל את כל החפצים שהם אמונים על שמירתם. אלא שנוסף לענייני גודל ומדפים, נשאלת גם השאלה אם לבחור בארון פתיחה או בארון הזזה. 

ארונות הזזה
כל מה שצריך לדעת על ארונות הזזה

מזיזים ונהנים

ארונות הזזה הפכו לשם דבר, אבל האם הם מתאימים לכם? אלה יתרונותיהם העיקריים:

  • ניצול מקסימלי של החלל – מאחר שהדלתות אינן נפתחות קדימה, אפשר למקום ארון הזזה גם בשטח קטן. 
  • יכולות חלוקה אינסופיות – ארונות הזזה ניתן לעצב מבפנים בכל דרך. תוכלו ליצור חלק תלייה גדול כמו שתמיד חלמתם עליו או לשים המון מדפים, בלי להיות מחויבים לחלוקה הקלאסית של 50-50 עבור כל צד.
  • עיצוב חיצוני – הדלתות של ארונות הזזה יכולות להיות מעוצבות בהתאם להעדפה שלכם, ולכלול מראה, צבע או גוון ייחודי.

 

מנגד, ישנם גם מספר חסרונות:

  • התעסקות עם פתיחה – האם שמתם את החולצה בצד ימין או שמאל? אם אינכם זוכרים, יהיה עליכם להזיז את הדלתות מצד לצד.
  • ניקיון – ארונות עם דלתות פתיחה קל לסגור על ידי טריקתן, ואילו ארונות הזזה קל לשכוח פתוחים. את האבק שמצטבר על גבי המסילות תצטרכו לנקות לעתים תכופות.

 

אז איך בוחרים?

אם עדיין נותרתם עם שאלות והתלבטויות, תשמחו לשמוע שיש אתר שמרכז הכול. דיזיין 2 איזי, אתר ישראלי לרכישת ארונות, מאפשר לכל גולש למצוא ולקנות את הארון שהכי מתאים לו. החל מארונות הזזה ועד לארונות כניסה, ובעלות סופר ידידותית. 

 

באתר של דיזיין 2 איזי תוכלו להכיר כל מוצר לעומק, ללמוד על היתרונות והאתגרים שרלוונטיים עבורו, ולבחור את הארון שלכם ללא שום בעיה. חשוב לציין שהארונות מבית דיזיין 2 איזי עשויים לוחות עץ שמיובאים מאיטליה, אז אם עדיין לא יצא לכם להכיר – עכשיו זה הזמן. 

ארונות הזזה
לפני שקונים ארון חדש כדאי לקרוא את המאמר הבא

השאר תגובה

Your email address will not be published.