עיצוב פנים: כך תבחרו מטבח בצורה נכונה

0

מטבח חדש יכול להפוך לאזור המרגש והמעוצב ביותר בבית, אבל כדי לבחור מטבח שיתאים לכם מכל הבחינות יהיה עליכם לענות על מספר שאלות. אלה העיקריות שבהן

מטבחים מעוצבים בקטלוגים ובאתרים לעיצוב הבית, תמיד נראים מזמינים ומעוררי השראה. עם זאת, מטבח חדש הוא גם הוצאה משמעותית ולכן עליו לעמוד במבחן הזמן ולהצליח לעמוד בדרישות של בני הבית, לא רק היום אלא גם בעוד מספר שנים. איך בוחרים מטבח בצורה נכונה וחכמה? תחילה, עונים על כמה שאלות:

איך לבחור מטבח
כך תבחרו מטבח חדש בצורה הטובה ביותר
    1. מה הסגנון המועדף עליכם? הגדרת סגנון עבור מטבח חדש יכולה לעזור לכם לעשות סדר, ולצמצם את המבחר האינסופי של מטבחים מעוצבים שאתם עשויים לראות. חלק מהאנשים חולמים על מטבח כפרי עם שימוש רב בעץ, ואילו אחרים מעוניינים במטבח מודרני עם משטחים מעוצבים בהתאם לכל הטרנדים האחרונים. בחנו מספר סוגים, ולאחר שתמצאו את הסגנון שאתם מתחברים אליו תוכלו להתחיל לפרק אותו לאלמנטים שונים (ארונות, אי במטבח ואפילו מוצרי חשמל).
  • מהם מאפייני החלל שלכם? חלל גדול יהיה בעל מאפיינים שונים ממטבח קטן, ולכן צריך לקחת בחשבון את הפער בין הרצוי למצוי. הגדרת המאפיינים תעזור לכם גם להתמודד עם חסרונות אפשריים ולהסתיר אותם באופן חכם.
  • מיהם בני הבית? מטבחים מעוצבים באופן מסוים כשהם מיועדים לזוג מבוגר ובאופן אחר לגמרי כשהם מתאימים למשפחה גדולה עם ילדים. ההבדלים קשורים לגובה המדפים, מיקום מוצרי החשמל, סוגי המשטחים ועוד.
  • מהי רמת השימוש שלכם במטבח? האם אתם מבשלים בו שלוש פעמים ביום או מגיעים בעיקר בשעות הערב? בשלנים זקוקים למשטח עבודה גדול, בזמן שמי שלא מבלה במטבח זמן רב עשוי לעצב מטבח חדש בצורה שונה. קחו זאת בחשבון גם בכל הקשור למיקום הארונות ויתר הפריטים.

הגדרת תקציב – אחרי שהבנתם על מה אתם יכולים להתפשר בתהליך רכישת מטבח חדש ועל מה לא, אפשר להגדיר מסגרת תקציבית. המסגרת תעזור לכם לבחור חומרים וחנויות, ולהימנע מבזבוז זמן על פריטים שאינם מתאימים לכם.

איך לבחור מטבח
בחירת מטבח צריכה להעשות בחוכמה. כך תעשו את זה נכון.

לעוד מאמרים מעניינים בנושאי אדריכלות ועיצוב, לחצו כאן.

 

 


השאר תגובה

Your email address will not be published.