ריהוט לדירות קטנות: כך תעצבו נכון את הבית

דירה קטנה יכולה להתברר כאתגר לא קטן עבור מי שמחפש ריהוט שישתלב בה בהצלחה. אם גם אתם עוברים לדירה קומפקטית, אלה הטיפים שיעזרו לכם לעצב בצורה חכמה

0

הצפיפות בערים הגדולות, עליית המחירים ואפילו שינויים באופן הבנייה, הביאו למצב בו ישראלים רבים מתגוררים בדירות קטנות. לדירה קטנה יתרונות רבים, אך כל קנייה של ריהוט או מוצר אחר צריכה להיות מלווה במחשבה מקדימה. לכן אם אתם צפויים לעצב דירה קטנה ורוצים לעשות את זה באופן הנוח ביותר – אספנו כמה טיפים שיקלו עליכם לעשות זאת.

1. בחרו פריטים שממלאים יותר מתפקיד אחד – התמודדות נכונה עם הצורך לחסוך במקום, מתחילה ברכישת פריטים שיכולים למלא שתי פונקציות ויותר. פריטים כאלה הם למשל סלון קפה בעל שטח אחסון בחלקו הפנימי, מיטות בעלות ארגז מצעים גדול וכמובן ספות נפתחות שמתאימות לאורחים או הופכות למיטה כשהסלון הוא גם חדר השינה.

חשוב לציין שרכישת רהיטים שממלאים שני תפקידים, ממש לא חייבת לאלץ אתכם להתפשר. ספת אירוח יכולה להתגלות כאטרקטיבית במצבה הסגור וכנוחה ומפנקת במצבה הפתוח. פנו אל חנויות ורשתות שמתמחות בתחום של ספות נפתחות, כדי לקבל רעיונות למוצרים במחירים משתלמים. באתר של נאפו לדוגמה, תמצאו מגוון ספות נפתחות שמייתרות את הצורך לאלתר בכל פעם שמגיעים אורחים. והחלק הכי שווה? המפגש בין העיצוב, הנוחות והמחיר.

 

2. צרו מחיצות באמצעות פתרונות מידוף – חלל אחד שממלא מספר שימושים? רכשו כוננית או ספריה שיעשו את העבודה, ויצרו עבורכם הפרדה נדרשת.

 

3. נצלו היטב כל פינה – פינות הן לעתים אזורים לא מנוצלים, וחבל שכך. תלו מדפים פינתיים כדי למקסם את הפוטנציאל שלהן.

 

4. חשבו לגובה – מתקשים במציאת מקום לכל הבגדים שלכם? במקום להסתכל על ארונות רחבים, חפשו ארונות צרים וגבוהים. במדפים העליונים תוכלו לאחסן פריטים שאתם משתמשים בהם לעתים רחוקות יותר, במטרה ליהנות מתוצאה מסודרת ולהימנע מבלגן אינסופי.

 

לסיכום, אין ספק שניתן לעצב דירה קטנה בהנאה ובכיף. אתם מוזמנים לצאת לדרך ולגלות זאת בעצמכם כבר עכשיו! 


השאר תגובה

Your email address will not be published.