Deprecated: Optional parameter $list declared before required parameter $submit_text is implicitly treated as a required parameter in /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/yikes-inc-easy-mailchimp-extender/public/helpers.php on line 14

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/yikes-inc-easy-mailchimp-extender/public/helpers.php:14) in /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/ip2location-country-blocker/ip2location-country-blocker.php on line 2058

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/yikes-inc-easy-mailchimp-extender/public/helpers.php:14) in /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/ip2location-country-blocker/ip2location-country-blocker.php on line 2059

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/yikes-inc-easy-mailchimp-extender/public/helpers.php:14) in /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/ip2location-country-blocker/ip2location-country-blocker.php on line 2060

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/yikes-inc-easy-mailchimp-extender/public/helpers.php:14) in /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/ip2location-country-blocker/ip2location-country-blocker.php on line 2061
היכן תמצאו קרקעות ומגרשים לבניה במחיר שפוי – נדל"ן טיים

היכן תמצאו קרקעות ומגרשים לבניה במחיר שפוי

0

אתם רוצים לקנות קרקע, ולבנות את בית חלומותיכם, אבל עם התקציב המוגבל שלכם אתם קצת מתקשים. בדקנו היכן תמצאו קרקעות ומגרשים לבנייה במחיר שפוי.

 

כמו כל זוג צעיר עם ילדים, גם אתם רוצים לחיות את החלום ביישוב כפרי עם גינה ומרחבים. אתם רוצים בית צמוד קרקע אותו תכננתם בעצמכם, גינה רחבת ידיים עם דשא, טרמפולינה ושערי כדורגל ושטחים אינסופיים בהם יוכלו הילדים לשחק ולהשתולל. כשתפתחו את החלון תנשמו את ריח פריחת ההדרים, ובאופק תראו את הבניינים הגדולים והמכוערים בהם חייתם לפני שהייתם גדולים.

אלה החלומות שלכם, אבל איך תגשימו אותם במציאות הנדל"ן האכזרית של מדינת ישראל? אמנם דיבורים על הוזלת מחירי הדיור וניסיונות מגושמים לעשות זאת מתקיימים, אולם זה לא נראה כמו משהו שאכן מצליח. בדקנו עבורכם היכן בכל זאת תוכלו למצוא קרקעות ומגרשים לבנייה במחיר שפוי.

הורים וילדים

איך מחפשים קרקעות ומגרשים לבניה?

לפני שנדבר על היכן, נתחיל מאיך. קיימות מספר אפשרויות לקניית מגרש, והאפשרויות המובילות הן דרך מנהל מקרקעי ישראל, כונס נכסים, קרקע פרטית באמצעות תיווך, קרקע פרטית בחיפוש עצמי וקרקע חקלאית. לכל אחת מהאפשרויות היתרונות והחסרונות שלה, ואתם צריכים לחפש את הדרך שמתאימה לכם.

 

איפה יש קרקעות לבנייה במחיר שפוי?

הדבר הראשון אותו אתם צריכים לדעת כאשר את מחפשים מגרש לבנייה הוא שהיצע המגרשים באזור המרכז יחסית דליל. השילוב בין מיעוט המגרשים לבנייה במרכז, יחד עם מחירי הדיור הגבוהים באזור הופכים את אזור המרכז לקשה מאוד למציאת מגרש לבנייה במחיר שפוי. אם אתם מתעקשים על מגורים במרכז, כנראה שתצטרכו לשלם המון כסף על מגרש לבנייה, או שתתפשרו על דירה בבניין. לעומת זאת, אם תבחרו להתרחק מהמרכז, היצע הקרקעות יעלה, והמחירים יהפכו שפויים יותר.

 

רמת הגולן

רמת הגולן נמצאת בצפון מזרח מדינת ישראל, והיא אחד האזורים היפים ביותר בארץ. זו רמה שטוחה השוכנת בין נהר הירמוך בדרום להר החרמון בצפון. ממערב לה נמצאת הכינרת, ובמזרחה הגבול עם סוריה. שטח הרמה הוא כ-1,800 קילומטרים רבועים, כ-1,200 מתוכם בשליטת ישראל. ברמה נחלים רבים ונופים מרהיבים, וגם מגרשים לבנייה. תוכלו לבנות את בית החלומות שלכם באחד מישובי הרמה, או לבחור בעיר קצרין.

מחירי המגרשים ברמת הגולן זולים יחסית, בעיקר בגלל המרחק הרב שלה ממרכז הארץ, ובגלל המחסור באפשרויות תעסוקה. כדי לעודד מעבר לרמת הגולן מציעה המדינה מגרשים במסגרת מכרז. המכרז יכול להתחיל מסכום של אפס שקלים, וכיוון שההיצע באזור עולה על הביקוש קיים סיכוי שתהיו היחידים שמתמודדים על המגרש, כך שתזכו בו במחיר משתלם במיוחד.

אז אם אתם מחפשים מגרש לבנייה במחיר שפוי, ולא אכפת לכם להתנתק מהמרכז, רמת הגולן יכולה להיות אופציה מצוינת עבורכם.

חיים בגולן
רמת הגולן איכות חיים אחרת

ירדנו לירוחם

ירדנו לירוחם לשתות פחית של צהריים, כתב מאיר אריאל, אולם המרכז המסחרי של ירוחם כבר הרבה פחות מאובק. בשנת 2015 נרשם ביקוש שיא לרכישת צמודי קרקע בירוחם, מה שמעיד על אנשים רבים שבוחרים להדרים לנגב ולבנות בה את ביתם.

ירוחם נמצאת כחצי שעת נסיעה דרומה מבאר שבע, ואוכלוסייתה מונה כ-10,000 תושבים. עד שנת 2010 הייתה ירוחם קפואה מבחינה דמוגרפית, אולם בשנים האחרונות אוכלוסיית העיר נמצאת בצמיחה. לירוחם שטחים רבים, בכל זאת מדובר במרחבי הנגב, והריחוק שלה מהמרכז הופך אותם לזולים במיוחד.

בשנים האחרונות אפשרויות התעסוקה באזור ירוחם השתפרו. אפשר לעבוד בבאר שבע, עיר הבהדים הוקמה לא רחוק מירוחם, וגם רכבת מגיעה אל העיר. אז אם מתחשק לכם להרגיש את המדבר מקרוב, ירוחם מציעה לכם מגרשים לבנייה במחיר שפוי.



השומרון

אם היינו מספרים לכם שיש לכם אפשרות לרכוש מגרש לבנייה באזור המרכז, במחיר משתלם במיוחד, בטח הייתם קופצים לשם מיד. אז זהו, שיש מקום כזה – השומרון.

חבל השומרון הוא אזור גאוגרפי במרכז מדינת ישראל, שמהווה חלק משדרת ההר המרכזי. העיר אריאל והיישובים הסמוכים לה נמצאים במרכז השומרון, במרחק קצר ממרכז הארץ. ביישובים האלה תוכלו למצוא מגרשים לבנייה במחירים נמוכים יותר מהמחירים המוצעים באזור המרכז, בלי לצאת מהמרכז.

האוכלוסייה הישראלית בשומרון מונה כ-150,000 אנשים שבחרו לגור במרכז במחירים משתלמים, וגם אתם יכולים להצטרף להצלחה עם בית צמוד קרקע באחד היישובים.

 

עוטף עזה

מדינת ישראל היא מדינת קטנה ושבעת מלחמות. בשנים האחרונות עיקר המבצעים והמלחמות מתבצעים באזור עזה, ויישובי עוטף עזה הם הסובלים הראשיים מכך. מהסיבה הזו, מחירי המגרשים באזור נמוכים יותר.

עוטף עזה הוא אזור המשתרע סביב לרצועת עזה, במרחק קילומטרים ספורים ממנה וכולל את העיר שדרות וכן מושבים וקיבוצים באזור. כדי לעודד הגירת תושבים לאזור, הגה משרד הבינוי תכנית לשיווק מגרשים ללא תשלום למשפחות שמעוניינות לגור באזור.

למרות האיום הביטחוני היישובים הללו ממשיכים לגדול ולהתפתח. אנשים בישראל מבינים שבכל מקום יכול להיות מסוכן, ובוחרים לגור ביישובי עוטף עזה, יישובים שמבטיחים להם איכות חיים ומגרשים לבנייה במחיר שפוי.

 

בית שאן

בית שאן היא עיר במחוז הצפון הנמצאת על כביש 90, כ-25 ק"מ דרומית לכנרת. ממערב נמצאים עמק יזרעאל והגילבוע, וממזרח הגבול עם ירדן. העיר מיושבת ברציפות כבר כ-6,000 שנה, והמועצה המקומית החדשה נוסדה בשנת 1949.

המיקום המרוחק של בית שאן, והמחסור באפשרויות תעסוקה עושים אותה למקום בו תוכלו לרכוש קרקעות ומגרשים לבנייה במחיר משתלם במיוחד. בשנים האחרונות המחירים באזור עלו, כמו בכל מקום אחר בארץ, אולם הם עדיין נמוכים משמעותית מהמחירים במרכז. אז אם אתם רוצים לגור בעמק המעיינות, בבית צמוד קרקע אותו תכננתם בעצמכם, בית שאן היא אפשרות מצוינת.


השאר תגובה

Your email address will not be published.