השבחת הנדל"ן – כך תעשו זאת נכון

0

עוד בילדות אנחנו זוכים לשמוע את המשפט שאומר כי על כל אדם חובה לנטוע עץ, לבנות את הבית ולגדל ילד. האם אנחנו עומדים בהצלחה בשלושת המשימות האלו?

ובכן, התשובה היא לא תמיד חד משמעית. רובינו גרים רחוק מהטבע. החיים עוברים בתוך השכונות הצפופות של הערים, בין בתים בנויים מבטון ומדרכות לוהטות בקיץ הישראלי החם. אמנם אנחנו תמיד מוזמנים לבקר ביערות הירוקים של ארצנו היפה אך מעטים המקרים בהם לוח הזמנים העמוס שלנו מאפשר לנו לנקות את הראש ולנשום את האוויר הצח של הטבע. לשמחתנו הרבה, בבואו של טו בשבט ישראלים רבים פוקדים את אתרי הקק״ל ולוקחים חלק פעיל במלאכה של נטיעת עצים.

רובינו עומדים בהצלחה רבה גם במשימה של גידול הילדים. עם ישראל נוטה לשמור על המצווה של פרו ורבו, אך לצד משפחות ברוכות ילדים יש המעדיפים שלא להרחיב את התא המשפחתי בכלל או לדחות את המשימה לשלב היותר מאוחר בחייהם.

ועכשיו נזכיר במילים בודדות את עניין של הקמת הבית. לאורך חיינו הבוגרים אנחנו משקיעים מאמצים עילאיים ואנרגיה רבה בבניית הקן הפרטי משלנו. עניין של נדל״ן נושא מדובר בשיח הציבורי ביום יום ומעסיק את רובינו. רשת מלאה בהצעות הנדל״ן ותיבות הדואר שלנו לא מספיקות להתרוקן מפרסומות על פרויקט נוסף שאמור להיבנות באזור הכי שווה בארץ. כולנו שואפים לקורת גג מעל ראשינו ואם מתאפשר לנו לדאוג לאחת בבניין יוקרתי וחדש המשקיף אל הים מה טוב. אין הורה שלא היה רוצה להוריש לילדיו את הנכס הנחשק ולכן אנחנו עובדים מסביב לשעון ולוקחים משכנתא בשאיפה לקנות את בית חלומותינו.   

נדל"ן מעוצב
קניית נכס ישן למטרת השקעה

היות ומדובר בעסק לא זול בלשון המעטה אנחנו מחפשים פתרונות על מנת לזכות במחיר הטוב והמשתלם ביותר בשוק. אחת האפשרויות היא לקנות דירה על הנייר כשבמקום שבו עלול לקום בניין מגורים הממריא לשחקים עדיין צומח דשא ירוק ועליו מגרש משחקים קטן וישן.

בוקר אחד אתם מוצאים את עצמכם מנהלים שיחה עניינית וקולחת עם איש תיווך נחמד שיושב מולכם ומספר על נפלאות השכונה החדשה שתקום במקום. הוא מוריד מהמדף קלסר עבה במיוחד ופורש בפניכם את ציורי הדירה העתידית. החלל הראשון מיועד למטבח, אחריו תגיעו לסלון ולחדרי השינה, השירותים יהיו צמודים למקלחת ותזכו במרפסת שירות גדולה במיוחד. אבל מה לעשות אם הדמיון הוא לא הצד החזק שלכם? אתם מעולים בחישובים ויודעים לדבר בחמש שפות, אבל כשהיה עליכם לכתוב חיבור בבית הספר התחננתם בפני אחותכם הגדולה שתחבר אותו במקומכם. היא לא נמצאת עכשיו לידכם אבל אל דאגה, אנחנו חיים במאה ה21 ובעזרת הפיתוחים הטכנולוגים החדישים תתמודדו עם האתגר ללא שום בעיה.

ההדמיה האדריכלית מעניקה לרוכשים פוטנציאלים את האפשרות לדמיין איך תראה הדירה בצורה הכי קרובה למציאות

בעזרת הסימולציה האדריכלית תוכלו לראות את מקורות האור בביתכם החדש, להבין איפה עדיף למקם את הרהיטים בסלון ובחדרי הילדים ולחשב האם המיטה הזוגית האהובה שלכם תיכנס לחדר השינה החדש.

בדמיית תחת מימד סטודיו 4view
הדמיה אדריכלית ממוחשבת – 4view

סטודיו 4VIEW  בראשות שירן שמאי דניאל מתמחה במתן פתרונות לרוכשים שמעוניינים "לראות ולהרגיש" את הנכס לפני שהם מגיעים לבנק לקחת את המשכנתא. היא יודעת ליצור תמונות מוחשיות ומשתמשת בחומרים ומרקמים רבים על מנת לדמות סוגים שונים של אובייקטים. להדמיה אדריכלית משקל רב בתכנון תהליך הבניה היות והיא מאפשרת לבחון את הפתרונות המוצעים ואת מידת התאמתם. הסימולציה תציג בפניכם הן את המרפסת שמחוץ לדירתכם והן את מה שמתוכנן בתוך הבית. בקיצור,תוכלו לראות את המראה האמיתי של דירתכם לעתיד.

הצוות המקצועי של סטודיו 4VIEW מספק פתרונות של ויזואליזציה ועיצוב פנים ועוזר לרבים מאיתנו לעשות את הצעד הנכון לכיוון בית חלומותינו.

חברות נדל"ן רבות מודעות לחשיבות המכרעת של ההדמיה עבור הרוכשים הפוטנציאלים. כולנו חוששים מהלא נודע וידינו הרבה יותר קלה על הדף בעת חתימת החוזה של הרכישה כשאנחנו בטוחים שבחרנו את הטוב עבורנו ועבור ילדינו.

אז אם אתם נמצאים דווקא מהצד השני של השולחן והמשימה שלכם היא למכור כמה שיותר יחידות דיור כשהנכס עדיין על הנייר בלבד, אל תחשבו פעמיים ותפנו לאחת החברות המתמחות בהדמיה האדריכלית. זוהי הדרך הבטוחה לשבח את המוצר שלכם ולגרום לעליה מהירה ומתמדת במכירות.


השאר תגובה

Your email address will not be published.