איתור נכסים בפורטוגל: איך לקצר את התהליך?

0

משקיעים זרים שמעוניינים לרכוש נכס במדינה שאינה מרכז חייהם, נתקלים לעתים במכשול כבר בשלב האיתור. איך נמנעים מהאתגרים שמאפיינים אותו ומקצרים את תהליך מציאת הנכס המתאים עבורכם?

ישראלים רבים כבר מודעים היטב ליתרונותיהם של רכישת נכסים בחו"ל, ואחד מהיעדים המובילים בהקשר הזה בשנים האחרונות הוא פורטוגל. מדובר ביעד אירופאי אטרקטיבי, שמאפשר גם למשקיעים שאינם אזרחי המדינה לרכוש נכס מניב. הם יכולים לעשות זאת תוך במחיר משתלם יותר מאשר בישראל, תשואה אטרקטיבית ואפשרות לתת לכסף "לעבוד" באופן יעיל. 

היות והדרכון הפורטוגלי נמצא בכיס של לא מעט משקיעים ישראלים, חלקם החלו להתעניין גם בקניית נכס במדינה המסקרנת. אלא שכאמור, לא מדובר בסעיף חובה וכל משקיע שמתעניין בפורטוגל יכול ליישם את השאיפות שלו בפועל. 

מציאת הנכס המושלם – מאיפה מתחילים?

אפילו בישראל, שבה כולנו יודעים היטב אילו אזורים נחשבים לאטרקטיביים והיכן ניתן ליהנות מתשואה גבוהה, לא תמיד קל לזהות מראש הזדמנויות שוות לנכס. אז מה עושים במקרה של רצון להשקיע במדינה שאנחנו לא חיים בה ולא מכירים מקרוב? כדי למצוא נכסים בפורטוגל צריך להכיר היטב את המקומות השווים, להיות חשופים לפרויקטים חדשים ולהישאר עם אצבע על הדופק בכל רגע נתון. 

הדבר נכון בייחוד עכשיו, כשמשקיעים רבים כבר רכשו נכסים בפורטוגל ולכן התחרות על ההזדמנות הבאה הפכה ליותר מאתגרת מבעבר. בדיוק בגלל זה, כדי לקצר תהליכים ולא לפספס את הצ'אנס שלכם, חשוב לפנות למומחים שמכירים את השטח. אחת מהשחקניות הבולטות ביותר בתחום עבור ישראלים היא חברת יורופה נדלן, שמלווה עסקאות נדל"ן בפורטוגל לאורך כל הדרך. יורופה נדלן מייצגת יזמים ואחראית על שיווק פרויקטים מובילים ברחבי המדינה, עם נכסים שנבחרו היטב. 

משקיעים ישראלים שנעזרים בשירותי יורופה נדלן יכולים לקבל ליווי בכל הנוגע לאיתור נכסים בפורטוגל, אבל לא רק. תוכלו גם ליהנות מליווי משפטי, גיבוש תוכנית פיננסית, עיצוב הנכס הנרכש ואפילו ניהול שלו לאחר הרכישה. כדי שגם אם אתם לא חיים בפורטוגל, תישארו רגועים בידיעה שהנכס שלכם נמצא בידיים טובות.


השאר תגובה

Your email address will not be published.