עברתם לדירה חדשה? הכנו לכם מדריך לחבילת הטלוויזיה המשתלמת ביותר

0

דירה חדשה מתחילה להרגיש כמו בית, רק אחרי שמתרווחים על הכורסה ולוקחים את השלט ליד. אילו חבילות טלוויזיה מובילות קיימות בשוק ואיך תמצאו את האחת שמתאימה לכם בול?

כל מי שעבר דירה אפילו פעם אחת יודע היטב שאחרי מציאת דירה מגיע התהליך הארוך של המעבר, ושגם מעבר דירה הוא לא התחנה האחרונה. רגע לפני שחוזרים אל השגרה המבורכת, צריך לרהט, לעצב, לסגנן וכמובן גם להתחבר לאינטרנט ולשירותי הטלוויזיה השונים. במציאות של היום, שבה חברות רבות מתחרות על תשומת לבנו ועל שעות הפנאי שלנו, אילו חבילות טלוויזיה עושות את העבודה ואיך מוצאים את האחת שמתאימה עבורכם בול? 

חבילת טלוויזיה
הכנו לכם את המדריך לחבילת הטלוויזיה המשתלמת ביותר

מאחר שלכל משפחה העדפות אישיות בכל הנוגע לתכנים שהיא צופה בהם, קשה להגדיר מנצחת אחת. במקום זה, העדפנו לבחור את החבילה המשתלמת ביותר על בסיס ההתאמה בין הצרכים שלכם לבין חבילות טלוויזיה שונות שקיימות בשוק. שנתחיל?

 

למי שמסתפק בערוצי החדשות 

הפתרון: עידן פלוס

נכנסתם אל דירה חדשה ואתם רוצים טלוויזיה בסלון, אבל בפועל כמעט ולא צופים בה. גם כשכבר הפעלתם אותה, אתם ניגשים אל ערוץ 12 או 13 ומסתפקים במה שמשודר בהם. ממיר של עידן פלוס הוא הפתרון המשתלם ביותר במצב כזה, מאחר שמדובר ברכישה חד פעמית של ממיר וללא שום דמי שימוש חודשיים. להשלמת החוויה, תוכלו לחבר לטלוויזיה כבל HDMI כדי לצפות בסרטים או בסדרות דרך המחשב.

 

למי שרוצה ליהנות ממגוון סרטים וסדרות

הפתרון: נטפליקס ונקסט טיוי

רוצים גישה לאלפי סרטים וסדרות לצפייה בזמנכם הפנוי, ומה שקורה בערוצים פחות מעניין אתכם? בנטפליקס מציעים לכם שירות סטרימינג לצפייה בסרטים ובסדרות דרך האינטרנט. תוכלו לבחור באחת מבין מספר חבילות, כאשר המחיר משתנה בהתאם לכמות המכשירים עליהם ניתן לצפות בתכנים. נקסט טיוי היא אפליקציית התוכן של הוט, שמעניקה גישה לתכני הוט ו-HBO. 

 

השלב הבא: סרטים ועוד

הפתרון: סטינג טיוי, פרטנר טיוי+, סלקום טיוי

חבילות טלוויזיה שונות מציעות פתרון שכולל מבחר ענק של סרטים וסדרות, לצד כמה ערוצים לבחירה. למי שרוצה גם וגם, בלי לשלם על הכול. חבילות כאלה הן למשל סטינג טיוי, סלקום טיוי או פרטנר טיוי+.

 

ליהנות מכל העולמות

הפתרון: מאמינים שאין מעבר דירה בלי חבילת טלוויזיה מושלמת שמותאמת בדיוק לצרכים שלכם? מבחר החבילות של יס והוט כאן עבורכם. עם עשרות חבילות טלוויזיה שכוללות ערוצים שונים, החל מספורט, דרך לייף סטייל ועד לריאליטי. את מאגר הסרטים והסדרות תוכלו להשלים עם גישה לשירותי ה-VOD השונים שלהן, ואם תרצו – תוכלו להוסיף על זה גם שירותים כמו זה של נטפליקס. 

 

מציאת דירה נראתה לכם כמו האתגר האמיתי? בחירת חבילות טלוויזיה היא אתגר לא קטן בפני עצמו… במה תבחרו? 

חבילות טלוויזיה במיוחד בשבילכם
איך תבחרו את חבילת הטלוויזיה הנכונה עבורכם?

השאר תגובה

Your email address will not be published.