דיור מוגן: התחלות חדשות בגיל השלישי

0

אחרי שהשקעתם שנים ארוכות במחשבה על מקום העבודה, בני המשפחה ומחויבויות אחרות, הגיע הזמן להתחיל לחשוב על עצמכם. הכירו את היתרונות של דיור מוגן, שיגרמו לכם לשים את מה שחשוב באמת – במקום הראשון

אם אתם לא זוכרים מתי בפעם האחרונה עשיתם משהו בשביל עצמכם, אתם לא לבד. רובנו מייחסים מקום מרכזי בחיינו למטלות היומיום, ולכן מגלים רק בשלב מאוחר יותר שלא באמת הקדשנו לתחביבים ולהעדפות שלנו זמן מספק. כניסתם של פתרונות דיור מוגן למשחק שינתה את המצב, באמצעות גישה שונה מזו שנוקטים בה בתי האבות. הסיבה לכך קשורה להבדלים בקהלי היעד – בתי דיור מוגן פונים לגברים ונשים פעילים ועצמאיים, ולכן אינם מספקים מענה בתחום הטיפולי-סיעודי אלא מהווים מסגרת שקשורה במידה רבה לנושאי רווחה ופנאי. 

 

כתוצאה מכך, דיירי דיור מוגן לא רק נהנים מדירה מותאמת לצרכים העדכניים שלהם, אלא גם יכולים לקחת חלק במגוון רחב של פעילויות וחוגים. החל מחוגי התעמלות או שחייה, דרך הרצאות בתחומים שונים ועד לטיולים משותפים. כתוצאה מכך, גם מי שבעבר לא מצא את הזמן ליהנות מתחביבים חדשים, מנצל את ההזדמנות לעשות זאת עכשיו. 

 

יוצקים עניין לכל יום

ברשת מגדלי הים התיכון למשל, "מעניין לחיות פה" היא הרבה יותר מסיסמה. כל אחד מבתי הרשת מרכז אינספור הזדמנויות לבילוי יומיומי, לצד פעילויות חברה ותרבות, וכל דייר בוחר לעצמו באילו מתוכן ירצה לקחת חלק. בנוסף, מגדלי הים התיכון יזמה את הקמת קמפוס המגדלים, קמפוס לימודים יוצא דופן שמעניק לדיירים אפשרות לחזור אל ספסל הלימודים – בסביבה האופטימלית ובתנאים המיטביים עבורם. הקמפוס מארח מבחר הרצאות בקשת תחומים רחבה, החל ממוזיקה וטיולים, דרך גנטיקה ועד להיסטוריה, כחלק מהתפיסה שאף פעם לא מאוחר להתחיל ללמוד דברים חדשים. 

 

 

האפשרות ליהנות מהתחלות חדשות בכל כך הרבה אפיקים, מסייעת לדיירים להישאר חדים ורעננים, ועוזרת להם ליהנות מאורח החיים שתמיד חלמו עליו. ובניגוד למשפט השחוק שכולנו מכירים, היא אפילו מוכיחה שלא כל ההתחלות חייבות להיות קשות. לפעמים אפשר אפילו ליהנות מהן.


השאר תגובה

Your email address will not be published.