אחזקת מבנים – הדור הבא

0

מבני מגורים הכוללים דירות רבות, בנייני משרדים ונכסים רבים נוספים, אינם יכולים להסתפק בשירות אחזקה שהוא פחות מהטוב ביותר. מה כוללים שירותי ניהול ואחזקת מבנים מתקדמים?

 

בעבר, אחזקת בניין כללה מספר מצומצם של שירותים שהיו לרוב תחת אחריותו של אב בית. כיום לעומת זאת, עם הקמתם של מבני מגורים גדולים המונים כמות דיירים גדולה, בנייני משרדים רבי קומות, מפעלים, מרכזים מסחריים ונכסים מורכבים נוספים, השתנו גם הצרכים הנדרשים. התחום של ניהול ואחזקת מבנים עבר טרנספורמציה מתקדמת בשנים האחרונות, מתוך מטרה להציע סל פתרונות מקיף למבנים המודרניים. 

 

סל פתרונות כזה מוצע על ידי חברות ניהול, המעניקות לדיירים, בעלי עסקים ויזמים את כל מה שנחוץ להם – בכתובת אחת. בין אם מדובר בשירותי ניקיון, אבטחה, תחזוקה, תיקונים או שירות 24/7. 

איך בוחרים חברת ניהול ואחזקת מבנים?

כל מי שהיה זקוק לטכנאי, מנקה או כל גורם מקצועי אחר הרלוונטי בעולמות הניהול והאחזקה, יודע עד כמה בחירה בחברה מקצועית היא דבר הכרחי. בדיוק בגלל זה, אלה הפרמטרים שיש לבדוק טרם בחירה בחברת הניהול הבאה שלכם:

  • מהו הניסיון של החברה בניהול ואחזקת נכס מהסוג שעומד לרשותכם?
  • אילו אנשי מקצוע ופתרונות היא מציעה?
  • כיצד ניתן ליצור עם החברה קשר במידת הצורך, ומהן שעות הפעילות שלה?
  • האם היא מפעילה מערך שירות נייד?

 

אלקטרה fm – כל פתרונות האחזקה לנכס שלכם

חברת אלקטרה fm הפכה לפתרון המוביל של בעלי נכסים רבים בישראל, ולא במקרה. החברה מציעה שירותי ניהול ואחזקת מבנים ברמה הגבוהה ביותר, עם מתן מענה בכל אחד מהיבטי התפעול, הניהול והאחזקה. מאחר שלכל נכס מאפיינים משלו, ניתנת אפשרות "לתפור" סל שירותים רלוונטי בהתאם לצורכי הנכס שלכם. כך שתקבלו בדיוק את מה שנחוץ לכם, ותוכלו לוותר על שירותים שאינם רלוונטיים עבור המבנה. ברשימה הזו נמצאים שירותי אבטחה, שירותי בניין חכם, שירותי ניקיון ורבים נוספים.

 

עדיין מחכים לטכנאי? לקוחות אלקטרה fm מקבלים מענה מקצועי בכל רגע, בזכות מוקד שירות ארצי שמאויש מסביב לשעון ומערך שירות נייד מקצועי. 


השאר תגובה

Your email address will not be published.