Deprecated: Optional parameter $list declared before required parameter $submit_text is implicitly treated as a required parameter in /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/yikes-inc-easy-mailchimp-extender/public/helpers.php on line 14

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/yikes-inc-easy-mailchimp-extender/public/helpers.php:14) in /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/ip2location-country-blocker/ip2location-country-blocker.php on line 2058

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/yikes-inc-easy-mailchimp-extender/public/helpers.php:14) in /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/ip2location-country-blocker/ip2location-country-blocker.php on line 2059

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/yikes-inc-easy-mailchimp-extender/public/helpers.php:14) in /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/ip2location-country-blocker/ip2location-country-blocker.php on line 2060

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/yikes-inc-easy-mailchimp-extender/public/helpers.php:14) in /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/ip2location-country-blocker/ip2location-country-blocker.php on line 2061
פרוייקטי נדל"ן מובילים בישראל – נדל"ן טיים

פרוייקטי נדל"ן מובילים בישראל

0

לא משנה אם אתם חושבים על רכישת דירה למגורים או להשקעה, חשוב שתכירו את הפרוייקטים המובילים כיום. קשה להחליט באיזה פרויקט לבחור, לכן ערכנו עבורכם רשימה של הפרוייקטים המובילים בארץ.

 

איך מוצאים פרויקטיי נדל"ן חדשים בארץ זו שאלה מעט מורכבת. מצד אחד אתם רוצים מחיר טוב, מצד שני אתם רוצים מיקום מנצח ואיכות גבוהה של הבנייה. בתחומים רבים מחיר נמוך עשוי להעיד על רמה נמוכה, אך בנדל"ן זה לא בהכרח כך. אתם עשויים למצוא פרוייקטים יוקרתיים בעלי סטנדרט בנייה גבוה מאוד ומחיר נמוך במיוחד, והסיבה למחיר הנמוך תהיה בדרך כלל המיקום, שנחשב בעיני הציבור לאטרקטיבי פחות.

בסופו של דבר נדל"ן הוא עניין של ביקוש והיצע, ואם תמצאו מקום שהיום הוא מבוקש פחות ומחר יהיה מבוקש ביותר אתם רק תרוויחו. קשה לנו להעריך מה יהיו המקומות הבולטים בשנים הקרובות, אולם אנחנו יכולים לעדכן אתכם אודות הפרוייקטים המובילים כעת.

 

פרויקט אכזיב של אלקטרה מגורים

אלקטרה מגורים באכזיב הוא פרויקט של חברת אלקטרה מגורים. הפרויקט כולל שכונת מגורים חדשה שנבנית על רצועת חוף מצפון לנהריה, ומהווה הזדמנות נדירה לחיות על הים, עם נוף מופלא ובריזה קבועה. אם תמיד חלמתם על שקיעות מופלאות, גלים שעולים ויורדים ומראות הים הסוער בחורף, הפרויקט הזה הוא בשבילכם. במרחק הליכה מקו המים תוכלו לרכוש דירה, לא רחוק מהלגונות הכחולות והאיים הציוריים של חוף אכזיב.

זהו הפרויקט היחיד בארץ בו כל הדירות נהנות מנוף פתוח אל הים ומגישה נוחה אל החוף. אל השכונה מגיעים אוהבי ים מכל רחבי הארץ, והיא עתידה להפוך לקהילה משגשגת של אוהבי ים שבחרו להצפין. השכונה כוללת בניני מגורים להם בין 5 ל-9 קומות, הכוללים מגוון דירות של ארבעה וחמישה חדרים, דירות גן ופנטהאוזים.

הדירות בפרויקט מרווחות ביותר, נבנות באיכות בנייה גבוהה וכוללות גם מפרט עשיר. מעיני המתכננים לא נעלם נושא הנוף, וכדי לנצל אותו היטב עוצבו המרפסות אל מול הים, כך שדרי הבית יוכלו ליהנות מנוף מופלא בכל זמן.

מי שיבחר להשתכן בשכונת אכזיב יהנה גם מגישה נוחה לעורקי תחבורה ראשיים: כביש 4, כביש עוקף קריות וכביש 89. בנוסף, כביש 6 אמור להגיע בשנים הקרובות לאזור, ויחבר אותו ישירות למרכז הארץ – ללא רמזורים.

גלשן רוח
להשקיף על הים מהמרפסת

אלקטרה בשדרה ברעננה

אם אתם זוגות צעירים, בגיל או ברוח, ומעוניינים בבית מושלם וסביבת מגורים איכותית פרויקט אלקטרה בשדרה ברעננה עשוי להתאים בדיוק עבורכם. במרכז הפרויקט תוקם שדרה אינטימית שתעוצב בניחוח אירופאי אורבני, ומשני עבריה יבנו צמדי בניינים בהם דירות 3, 4 ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. הפרויקט יכלול גם שטחי מסחר ופנאי שייצרו אווירה אורבנית נעימה ותוססת לרווחת התושבים.

הפרויקט ממוקדם סמוך ונראה למרכז ההייטק הגדול של רעננה, למתקני ספורט שונים, לבתי הקפה של העיר וגם לאוניברסיטה הפתוחה. אם תבחרו לגור בפרויקט תגלו שכבר לא צריך לצאת לתל אביב, יש הכל ליד הבית. אם בכל זאת תבחרו לצאת מהעיר תיהנו מקירבה לעורקי תחבורה מרכזיים: דקה מכביש 4 ושתי דקות מכביש 531.

 

אורבן פארק ראשונים בראשון לציון

אם מתחשק לכם למצוא איכות חיים בלב המרחב האורבני, כדאי שתחשבו על אורבן פארק ראשונים בראשון לציון. הפרויקט נבנה סביב פארק אורבני רחב ידיים, ומספק גישה ישירה מהבניין ישירות למרחב הירוק של הפארק. בבניין תמצאו לובי עכשווי ומעוצב, חדר משחקים לילדים, חדר ספורט עדכני ועוד.

הפרויקט פונה לקהל יעד של משפחות צעירות שרוצות להיות חלק מקהילה אורבנית צעירה ועדכנית. גם המיקום של הפרויקט נהדר, ותוכלו לגור דקה הליכה ממרכז ראשון לציון, ודקה הליכה מתחנת הרכבת, ממנה יוצאות רכבות ישירות לתל אביב.

הפרויקט נבנה על ידי חברת אלעד ישראל מגורים שמתמחה בהקמת שכונות מגורים, מגדלי יוקרה ומרכזים מסחריים. תוכלו לבחור דירת 4 או 5 חדרים בהתאם לצרכים שלכם, וליהנות ממגורים בבניין עדכני ומעוצב.

פרוייקט מגורים ראשל"צ
אורבן פארק ראשונים בראשון לציון

מבשרת הקטנה

אם יוקרה היא מה שמעניין אתכם כדאי שתתבוננו על פרויקט מבשרת הקטנה של קבוצת נצבא. דירות, קוטג'ים ופנטהאוזים גדולים ומיוחדים בעלי מפרט עשיר מהווים חלק משכונה ייחודית מוקפת ירוק ונוף. הפרויקט כולל מתחם מגורים ייחודי השומר על פרטיות מירבית של הדיירים, מיזוג אוויר מיני מרכזי מובנה בדירות, חימום תת רצפתי, גינות גדולות, 2 חניות ומחסן לכל דירה ונוף מושלם.



אמירי נוף אלפי מנשה

אלפי מנשה הוא יישוב הנמצא סמוך לכפר סבא בו מתגוררים כ-8,000 תושבים. פרויקט אמירי נוף באלפי מנשה ממוקם כ-390 מטרים מעל פני הים ומוקף בנוף עוצר נשימה ואוויר צח שחודר לבתי התושבים ומרענן את נשמתם. הפרויקט כולל פיתוח סביבתי מוקפד, מוסדות חינוך איכותיים וקהילה ברמה גבוהה.

 

קריניצי החדשה ברמת גן

פרויקט קריניצי החדשה ברמת גן ממוקם בין קרית קריניצי לכפר אז"ר ותוכנן במיוחד עבור אנשים שרוצים לשלב בין שלווה ופרטיות לבין חיי קהילה ומשפחה. במסגרת הפרויקט הושם דגש על קידמה וטכנולוגיה, שמלווה כל פרט ופרט בתכנון ובבניה.

הפרויקט כולל 5 מגדלי יוקרה בני 24 קומות המעוצבים באופן מודרני ומעורר השראה עם לובי מפואר, מפרט טכני עשיר, ושטחים רבים לרווחת התושבים. אבל לא רק הבניין מושך את הלב, אלא גם הסביבה, על גינותיה המטופחות וחיי הקהילה העשירים.

קריניצי החדשה ניצבת במיקום מרכזי, קרוב לנתיבי תחבורה מרכזיים כך שתוכלו להגיע לעבודה בקלות. התכנון המדויק, יחד עם הבנת הצרכים של הציבור הישראלי יוצרים מרחב מגורים אורבני אידיאלי עבור אלה המבקשים להם חיים נוחים ונעימים.


השאר תגובה

Your email address will not be published.