Deprecated: Optional parameter $list declared before required parameter $submit_text is implicitly treated as a required parameter in /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/yikes-inc-easy-mailchimp-extender/public/helpers.php on line 14

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/yikes-inc-easy-mailchimp-extender/public/helpers.php:14) in /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/ip2location-country-blocker/ip2location-country-blocker.php on line 2058

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/yikes-inc-easy-mailchimp-extender/public/helpers.php:14) in /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/ip2location-country-blocker/ip2location-country-blocker.php on line 2059

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/yikes-inc-easy-mailchimp-extender/public/helpers.php:14) in /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/ip2location-country-blocker/ip2location-country-blocker.php on line 2060

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/yikes-inc-easy-mailchimp-extender/public/helpers.php:14) in /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/ip2location-country-blocker/ip2location-country-blocker.php on line 2061
איך בוחרים חברת ניהול לבניין – נדל"ן טיים

איך בוחרים חברת ניהול לבניין

0

בית משותף דורש תחזוקה שוטפת ועבודה יומיומית, אך למרבית הדיירים אין זמן להתעסק בטיפול בחדרי מדרגות ודליפות בגג.

אם בעבר ועד הבית הוא זה שטיפל בענייני הבניין, הרי שכיום יותר ויותר דיירים בוחרים בחרה לניהול הבניין. אנחנו כאן כדי להסביר לכם איך עושים זאת נכון.

השיטה המסורתית

בשיטה המסורתית לניהול הבניין, אדם אחד או מספר אנשים מתנדבים לוועד הבית, וההרכב מתחלף אחת לזמן מסוים. ועד הבית אחראי לאיסוף הכספים וניהולם, תיאום תיקונים שונים, שיפוצים ועוד. השיטה הזו עובדת בסך הכל, אך העולם המודרני מערים עליה קשיים שונים.

הבניינים נהיים יותר ויותר גבוהים, וכוללים דיירים רבים יותר. דבר זה מקשה על ניהול הבניין. בנוסף, הדיירים מצפים לטיפול טוב יותר ומקורות ניהול אמינים יותר. נוסף על כך, האדם המודרני עסוק יותר בענייניו ופחות מעוניין להתנדב לוועד הבית. כך קורה שיותר ויותר בניינים עוברים לעבודה עם חברות לניהול הבניין.

מהי חברה לניהול הבניין?

חברות לניהול בניינים הן חברות ניהול חיצוניות אשר תמורת תשלום חודשי קבוע מספקות שירותי אחזקה שוטפת לבניין. השירותים כוללים ניהול וגביית דמי וועד הבית, ניקיון שוטף, גינון, תיקונים ושיפוץ בעת הצורך ולמעשה כמעט את כל מה שהבניין זקוק לו. בשנים האחרונות יותר ויותר בניינים עוברים למתכונת ניהול על ידי חברה חיצונית, אך כיצד בוחרים את החברה הנכונה לניהול נדל"ן?

בחירת חברה הוא נושא שכדאי להשקיע בו מחשבה. החברה אחראית לטיפול בעניינים שונים, אך חשוב לוודא במה בדיוק. סכסוכים בין חברות הניהול לדיירי הבניין הן דבר שעלול להתרחש ונשאלת השאלה כיצד למצוא חברה אמינה ומקצועית.

בניינים
בחירה נכונה תשפיע על איכות החיים בבניין

מה בודקים?

אז לפני שתבחרו חברה יש מספר דברים שכדאי שתבדקו. ראשית, עליכם לברר מהם השירותים שמוצעים על ידי החברה. חברות מסוימות מציעות שירותים בסיסיים כמו אחזקה ותפעול, בעוד חברות אחרות מציעות שירותי אקסטרה כמו ייצוג מול הרשויות.

בנוסף, חשוב לבדוק את נושא הניסיון והמקצועיות. אתם לא רוצים להיות שפן הניסיונות של חברה חדשה, לכן חשוב לבחור בחברה בעלת ניסיון והמלצות מוכחות. שוק אחזקת המבנים הוא שוק פרוץ, וכמעט כל אחד יכול להקים חברה לאחזקת מבנים, לכן חשוב לקבל המלצות ולבחור חברה אמינה ובעלת ניסיון.



תשלומים

שימו לב שהתשלום לוועד הבית בדרך כלל נמוך יותר מתשלום לחברה חיצונית, אך במקרים רבים הדיירים מעדיפים לשלם סכום נוסף כדי לקבל שקט נפשי. חשוב לעשות תיאום ציפיות בין דיירי הבניין ולהסכים על גובה התשלום הרצוי. מומלץ לבצע החלטות שכאלה על בסיס רוב של שני שליש מבעלי הדירות בבניין.

שמירה על הרכוש המשותף

אם בעבר הרכוש המשותף בבניין כלל בעיקר חדרי מדרגות, הרי שכיום נכנסו מערכות מורכבות כמו דחסני אשפה, מערכות כיבוי אש, מעליות ועוד. אלה בדרך כלל מערכות טכנולוגיות המצריכות ידע בתפעול, וחשוב שהאחראי לתפעולן ואחזקן יהיה בעל הידע המקצועי הדרוש. מסיבות אלה חשוב לוודא שהחברה שבחרתם מחזיקה צוות מקצועי שאכן בקיא בפרטים אלה. חשוב לעגן בחוזה מראש את פרטי העסקה עם החברה ולוודא שידוע להם כי האחריות נמצאת על כתפיהם.


השאר תגובה

Your email address will not be published.