Deprecated: Optional parameter $list declared before required parameter $submit_text is implicitly treated as a required parameter in /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/yikes-inc-easy-mailchimp-extender/public/helpers.php on line 14

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/yikes-inc-easy-mailchimp-extender/public/helpers.php:14) in /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/ip2location-country-blocker/ip2location-country-blocker.php on line 2058

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/yikes-inc-easy-mailchimp-extender/public/helpers.php:14) in /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/ip2location-country-blocker/ip2location-country-blocker.php on line 2059

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/yikes-inc-easy-mailchimp-extender/public/helpers.php:14) in /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/ip2location-country-blocker/ip2location-country-blocker.php on line 2060

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/yikes-inc-easy-mailchimp-extender/public/helpers.php:14) in /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/ip2location-country-blocker/ip2location-country-blocker.php on line 2061
כמה עולה לשכור דירה בתל אביב? – נדל"ן טיים

כמה עולה לשכור דירה בתל אביב?

0

העיר הלבנה, עיר ללא הפסקה או הלב הפועם של ישראל- אפשר להגיד על תל אביב הרבה דברים, אבל אין ספק שמחירי הנדל"ן בעיר הם אחד הנושאים המעניינים ביותר. כולם יודעים שתל אביב נחשבת לאחד המקומות היקרים בארץ, אבל כמה באמת עולה לשכור דירה בתל אביב?

 

עוברים לתל אביב

כל החברים שלכם גרים בתל אביב, אתם עובדים בעיר וגם הבילויים שלכם מתרכזים שם. במקום לבלות שעות בנסיעות ופקקים הגעתם למסקנה שאתם רוצים לעבור לגור בתל אביב. רגע לפני שאתם מתחילים לחפש דירה להשכרה בתל אביב בדקנו עבורכם כמה זה אמור לעלות.

לפני שנתחיל לדבר על מחירי הדירות בתל אביב נסביר שזהו לא מושג פשוט ואחדותי כל כך. תל אביב היא עיר גדולה הכוללת אזורים רבים, ומחירי הדירות באזורים השונים משתנים בהתאם לאופיו של האזור ולטיבו של הנכס. כמובן שיהיה הבדל במחיר בין דירת שני חדרים בבניין ללא מעלית לבין דירת חמישה חדרים בבניין מפואר, אבל קיים הבדל משמעותי גם בין דירות הממוקמות באזורים שונים.

כאשר אתם רוצים לדעת כמה עולה לשכור דירה בתל אביב עליכם להגדיר תחילה מהו האזור בו אתם מתעניינים. דרום העיר היא האזור הזול בתל אביב, אבל כמו שבטח שמעתם בתקשורת זה אזור שנחשב טוב פחות. אמנם בשנים האחרונות אזור דרום העיר חווה תהליך ג'נטריפיקציה ואוכלוסיות חזקות (וגם היפסטרים רבים) מגיעים אל השכונות הדרומיות, אולם מחירי הדירות שם עדיין נמוכים משמעותית מהמחירים בצפון ומרכז העיר.

 

אזור התחנה המרכזית

כאשר החלו לבנות את התחנה המרכזית תיכננו כי היא תהיה מרכז חשוב בעיר, אבל התכנון והביצוע יצרו מונומנט אחר לחלוטין. הדירות הקרובות ביותר לתחנה המרכזית נחשבות לזולות ביותר, הן בגלל זיהום האוויר הגבוה והן בגלל אוכלוסיית המסתננים שהתמקמה (או מוקמה) באזור וגרמה למחירים לרדת.

תחנה מרכזית ת"א
אזור התחנה המרכזית ת"א

שכונת פלורנטין

אחת השכונות שעשו את השינוי הגדול ביותר בשנים האחרונות היא פלורנטין. השכונה נמצאת בדרום העיר, לא רחוק מהתחנה המרכזית ועד לפני שנים ספורות נחשבה לחלק מדרום תל אביב. בשנים האחרונות הפכה פלורנטין לשכונת סטודנטים והמחירים בה עלו באופן משמעותי. אם אתם מחפשים דירה זולה במיוחד עדיף לכם לפנות לשכונות דרומיות יותר כמו שפירא וקרית שלום. מצד שני, פלורנטין עדיין זולה יותר משכונות צפוניות יותר.

 

אזור שדרות רוטשילד ורחוב אלנבי

אמנם שדרות רוטשילד ורחוב אלנבי נמצאים יחסית בדרום העיר, אולם המחירים שם גבוהים יותר כיוון שאזור זה נחשב מוצלח יותר. באזור זה הרבה יותר אתרי בילוי ומקומות עבודה, והוא נחשב למקום מושבם של הצעירים. אם תצאו לסיבוב בשדרות רוטשילד בערב ממוצע תמצאו צעירים רבים שמוציאים את הכלב לסיבוב או סתם נהנים לשבת על כוס קפה בשדרה.

 

לגור ליד הים

לעיר תל אביב יש גם חוף ים משגע, ואם אתם חושבים על מעבר לעיר למה שלא תשקלו גם מגורים בקרבת הים. בקיץ תוכלו לעלות על בגד ולרדת לים במהירות, ובחורף תוכלו לראות את הגלים המתנפצים על החוף. זה אמנם יהיה יקר יותר, אבל זה יאפשר לכם לצאת בקלות לטיילת וליהנות ממגוון המסעדות והבילויים שיש שם.

אזור החוף מלא בבתי מלון גדולים וקטנים, ותיירים רבים ממלאים את הרחובות. אם מתחשק לכם להרגיש קצת חו"ל תוכלו לבחור באזור הזה ולשמוע הרבה שפות זרות. כמובן שעליכם לשקול את התקציב שברצונכם להשקיע ולזכור שלים אפשר לנסוע גם באוטובוס.

תל אביב
אזור טייל ת"א – על הים

הצפון הישן והצפון החדש

כאשר נבנה אזור הצפון הישן בשנות ה-30 וה-40 של המאה ה-20 הוא היה החלק הצפוני ביותר של תל אביב. כיום הצפון הישן ממוקם במרכז העיר, והוא כולל את השטח שבין נחל הירקון בצפון ועד שדרות בן ציון בדרום. דירה באזור הזה תהיה יקרה יותר מן האזורים הקודמים עליהם דיברנו, אבל אם אתם רוצים להיות הכי קרובים ללב הפועם של תל אביב, זו יכולה להיות אפשרות מצוינת.

שמו של הצפון הישן מבדיל אותו מן הצפון החדש, שנבנה לאחר קום המדינה. הצפון החדש נמצא צפון מזרחית לצפון הישן, בין נחל הירקון מצפון לשדרות שאול המלך מדרום. אזור הצפון החדש כולל בניה בסגנונות מגוונים ורחובותיו מרווחים ביחס לרחובות הצפון הישן.



רמת אביב

רמת אביב הוא כינוי למספר שכונות השוכנות צפונית לנחל הירקון, ונחשב לאחד האזורים היקרים בעיר. בשנות ה-50 נוסדה רמת אביב הירוקה, שכונתה אחר כך רמת אביב א' ובהמשך הוקמו רמת אביב ב' ו-ג' וכן רמת אביב החדשה. שכונות אלה שוכנות בסמכות לאוניברסיטת תל אביב, מה שעושה אותן מועדפות על ידי סטונדטים. מחירי השכירות באזור אמנם יקרים יחסית, אך סטודנטים הגרים בדירות משותפות מוצאים זאת כסביר. סטודנטים אחרים בוחרים לגור באזורים הדרומיים יותר של תל אביב וכך חוסכים כסף רב אך מבלים זמן רב יותר בנסיעות.

 

אז כמה עולה לשכור דירה בתל אביב?

אתם רוצים לדעת כמה עולה לשכור דירה בתל אביב, אבל אתם חייבים להבין שזו לא תשובה שאפשר לספק בקלות כזו. כדי לדעת מהם מחירי השכירות עליכם לבצע סקירה מקיפה באתר יד 2 ובקבוצות פייסבוק כמו "דירות מפה לאוזן בתל אביב" ואחרות.

לפני שתתחילו בחיפושים הגדירו לעצמכם מהו התקציב שאתם מעוניינים להוציא ואיזה סוג דירה אתם מחפשים. נסו לחשוב האם יש אזורים מסוימים בהם אתם רוצים לגור, האם אתם מעוניינים בדירה עם שותפים והאם חשוב לכם לגדל חיית מחמד בדירה. ככל שתחשבו על יותר מגבלות ותנאים מראש כך תבזבזו פחות זמן על בדיקת דירות שבכלל לא יהיו רלוונטיות עבורכם.


השאר תגובה

Your email address will not be published.