כך תשדרגו את חדר השינה ותהפכו אותו ללא פחות ממדהים

0

נדמה שלא צריך להסביר למה חדר שינה הוא בין החדרים המרכזיים בכל בית, אם לא החשוב מביניהם. אבל איך מעניקים לו עיצוב מדהים אפילו בלי תקציב מרשים? בשביל זה אנחנו כאן

גם מי שלא נהנה מעיצובי פנים, יכול להסכים שאין להמעיט בערך של עיצוב חדר שינה. אנחנו מבלים בחדר הזה שעות מדי לילה, ואם לא ישנו היטב – התוצאות ניכרות היטב ביום שאחרי. אלא שלא לכולנו יש את הזמן והתקציב להגזים בשיפוצים או שינויים משמעותיים, ורבים מוותרים לחלוטין מהסיבה הזו. כדי לעזור גם לכם לקבל חדר שינה מושלם בלי לבזבז זמן, אספנו כמה טיפים לעיצוב חדר השינה שיעשו עבורכם את כל ההבדל בקלות ובמהירות.

עיצוב חדר שינה
כך תשדרגו את חדר השינה שלכם
  1. הגדילו אותו ברגע

אז נכון, אפשר לשבור קירות וליצור בלגן כדי להגדיל חדר שינה קיים, אבל לא חייבים. אם אתם רוצים ליצור תחושה של חדר גדול יותר, השתמשו בטפט מפוספס בעל פסים אנכיים. הפסים יצרו תחושה של תקרות גבוהות וחדר מרווח יותר.

 

  1. צבעו מסגרות ישנות

קישטתם חדר שינה בתמונות אבל אתם לא מרגישים את אפקט ה"וואו"? אולי הגיע הזמן לרענן את המסגרות. רכשו צבע בגוון האהוב עליכם, והתחילו לחדש!

 

  1. הפריחו את השממה!

עציצים הפכו לחלק בלתי נפרד מבתים רבים, והוסיפו צבע אפילו לדירות קטנות. אם אתם מחפשים רעיונות עבור עיצוב חדר שינה קליל אבל אפקטיבי, תוכלו להוסיף עציץ או שניים גם בחלל הזה. התייעצו בחנות לגבי פרחים שמתאימים לשהות בחדר השינה.

 

  1. לכו על DIY

האביזרים הפשוטים והיומיומיים ביותר, יכולים לשמש אתכם במגוון דרכים בכל חדר שינה. אם אתם מחפשים טיפים לעיצוב חדר השינה בסגנון כפרי, תוכלו למשל ליצור שידות לצד המיטה מקופסאות עץ גדולות. אופציה מקסימה נוספת היא לקחת חבל וקרש קטן, לחבר אותו לשני צדדי הקרש ולתלות את ה"נדנדה" הקטנה שיצרתם על הקיר כתחליף למדף.

 

  1. אין כסאות? אין בעיה

פוף אחד או שניים יהפכו כל חדר שינה לחמים יותר תוך שניות.

חדר שינה מעוצב
שידרוג חדר השינה מעולם לא היה קל יותר

השאר תגובה

Your email address will not be published.