Deprecated: Optional parameter $list declared before required parameter $submit_text is implicitly treated as a required parameter in /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/yikes-inc-easy-mailchimp-extender/public/helpers.php on line 14

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/yikes-inc-easy-mailchimp-extender/public/helpers.php:14) in /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/ip2location-country-blocker/ip2location-country-blocker.php on line 2058

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/yikes-inc-easy-mailchimp-extender/public/helpers.php:14) in /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/ip2location-country-blocker/ip2location-country-blocker.php on line 2059

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/yikes-inc-easy-mailchimp-extender/public/helpers.php:14) in /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/ip2location-country-blocker/ip2location-country-blocker.php on line 2060

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/yikes-inc-easy-mailchimp-extender/public/helpers.php:14) in /home1/nadlantime/public_html/wp-content/plugins/ip2location-country-blocker/ip2location-country-blocker.php on line 2061
כל מה שרציתם לדעת על דירה להשקעה – נדל"ן טיים

כל מה שרציתם לדעת על דירה להשקעה

0

בשנים האחרונות גוברת בארץ התעניינות בהשקעות בתחום הנדל"ן באירופה ובארה"ב. 

ליציבות הפוליטית של המדינות יש השפעה חיובית על בואם של המשקיעים הזרים אך האם אכן מדובר בהשקעה בטוחה ורווחית שתבטיח עתיד ורוד נטול דאגות כלכליות למשקיע ולמשפחתו?

 

השקעה בנדל"ן משתלמת מכמה היבטים ונחשבת להשקעה לטווח ארוך הרי ברגע שרכשתם דירה או בית תוכלו להשכיר את הנכס לתקופה ארוכה ובדרך זו להבטיח הכנסה פסיבית לפרק זמן ממושך.

כמו כן, ניתן לא רק למכור את הנכס או להוריש אותו אלא גם, במידת הצורך, למשכן אותו ולקבל הלוואה מהבנק. 

השלבים בדרך להשקעה
הכירו את השלבים בדרך להשקעה נדלנית בחו"ל

השקעה חכמה או ממה להתחיל

המטרה העיקרית של כל השקעה הינה קבלת רווחים, לכן הצעד הראשון הוא קודם כל לבדוק מה הם היתרונות והחסרונות של ההשקעה ולהעריך את הסיכונים הקיימים.

אחרי הכל, עסק הדורש השקעה כספית לעיתים קרובות, מכיל את הצד "המוסתר" שקשה לזהות בעין בלתי מנוסה.  

 

לדוגמה, ההכנסה מהשכרת דירה או בית יכולה לבוא לידי ביטוי ברווחים שונים ממה שתכננתם בגלל התנודתיות הקיימת בשוק הנדל"ן במדינה מסוימת. לעתים קרובות, גובה ההכנסה לא יענה לציפיות של המשקיע ואף תצטרכו להמתין לעיתוי הנכון על מנת למכור את הנכס ולהנות מהתשואה, הרי יש מצבים בהם לא תמיד ניתן למכור את הנכס במחיר שיחזיר את ההשקעה, שלא לדבר על זה שכל מכירה וקניה כשלעצמן דורשות סכום לא מבוטל.

 

יש לקחת בחשבון כי השקעה בתחום הנדל"ן כרוכה ב"עלויות קשורות" – הכוללות הוצאות להכנת מסמכים שונים, תשלומי מתווכים, עמלות עבור עורכי דין ועוד. כתוצאה מכך, כל ההוצאות האלה מצטברות  לסכומים משמעותיים ולכן, תוסיפו כ 4-5% למחיר הנכס בזמן שאתם שוקלים לעשות את הרכישה.

איך לשמור על הכסף שלך
השלבים בדרך להשקעת נדלן בחו"ל

תורה של השקעה בנדל"ן "על רגל אחת"

– עשו הערכה אובייקטיבית של היכולות הפיננסיות שלכם – ללא ניתוח זה תהיו חשופים לטעויות בעת בחירת הנכס להשקעה. עליכם לדעת בדיוק כמה כסף נזיל יש ברשותכם ולפי זה לפתח אסטרטגיה אופטימלית של השקעה בעזרת כלים המתאימים לכך ביותר והטיפים הבאים-

בדקו תוך כמה זמן תתחילו להינות מהתשואה והאם תוכלו לעמוד בהתחייבויות גם אם תקופה ההחזר תגיע באיחור.

– למדו בצורה מפורטת את כל המידע הזמין על מצב שוק הנדל"ן בארץ ההשקעה המיועדת- בדרך זו תוכלו להבין מה הן דרישות וכיווני הביקוש של השוק הנדל"ן המקומי ולהגיע למיטב ההצעות.

שמרו מרחק מהצעות "מפתות" במיוחד. 

לרוב, ההשקעה בתחום הנדל"ן אינה מביאה תשואות מיידיות היות והשקעות מסוג זה הן כמעט תמיד ארוכות טווח ומכילות מספר שלבים ולוקח זמן עד שמתחילים "לקטוף" את פירות ההשקעה.

מצבים בהם מבטיחים לכם תשואה גבוהה מיידית בדרך כלל, מנת חלקם של נוכלים או אנשי נדל"ן חסרי ניסיון. 

מומלץ לקבל דעה נוספת מכמה אנשי מקצוע בתחום על מנת להימנע מהפסד כללי כואב.

-העזרו בשירותיו של עורך דין מקומי הבקיא בחוקים של ארץ זרה אשר ידאג לחוזה העומד בכל הדרישות וחוקים מקומיים ויתמוך בעסקה שבצעתם.

בהשקעות בארה"ב, היעזרו במתווך אמריקאי אשר ייצג ויגן על האינטרסים שלכם. מתווכים אלו מכירים היטב את השטח, סוגים של הנדל"ן והחוקים המקומיים. 

ברוקר מנוסה יבחר את הסוג המשתלם ביותר של ההשקעה עבורכם ויפנה אתכם לחברת טייטל – גוף נוסף המסייע בתהליך הקנייה של הנכס כאשר תפקידו לבדוק את זהות המוכר ולשלול עיקולים על הנכס.

עליכם לעבוד קשה על מנת לעשות השקעה נבונה אך במידה ותעשו את הצעדים הנכונים תהנו מתשואות גבוהות במיוחד ורווח כללי. 

 


השאר תגובה

Your email address will not be published.